Vinden jullie hem echt duidelijker? Ik weet het niet; het kan volgens mij ook aan de kwaliteit van de foto liggen... Hier zijn twee testen onder elkaar, bovenste van gister, onderste van vandaag.... die van gister is natuurlijk al iets verbleken door het uitdrogen... Bij mijn vorige zwangerschap zei de huisarts dat ze geen bloedtesten doen, want een thuistest is voldoende... maar ik kan proberen om nogmaals erom te vragen. Bedankt voor de felicitaties, het is heel lief van jullie, maar ik durf het zelf nog niet te geloven.
Misschien een tip : wacht eens een dag met testen,en test de dag erop. Normaal gezien zou je test dan een stuk donkerder zijn. Oja ik zie duidelijk een streepje hoor!
op mijn NOD getest, super licht streepje, 3 dagen later weer een test gedaan en deze werd al wat positiever en pas 6 dagen ná nod eindelijk een duidelijkere test!! Dus ik zeg: GEFELICITEERD!
Ik zie ze ook zonder te turen en hcg verdubbelt om de +-72uur. Dus zou morgen opnieuw testen maar ik heb hele goede hoop voor je!
Update: heb de huisarts gebeld, maar bloedtesten doen ze inderdaad niet. De assistente zei "Test maar over een paar dagen, dan krijg je vast een donkere streep". Ik heb uitgelegd dat we in de mmm zitten en dat het wel belangrijk is voor ons om te weten of ik zwanger ben, of niet... Want we gaan IVF in het buitenland doen en daar wordt standaard een zwangerschap met een bloedtest bevestigt. En als ik de waarde van hcg in mijn bloed weet, is het ook makkelijker om met de artsen daar te praten, in plaats van te zeggen dat ik een supervaag streepje zie, die de helft van ZP forum ook ziet.... En de arts in de IVF kliniek zei al tegen ons dat het kan zijn dat de zaad van mijn man zodanig slecht is dat de embryos te slecht van kwaliteit zijn om goed te kunnen ontwikkelen. Dat kunnen ze hopelijk omzeilen door de zogenaamde IMSI techniek toe te passen, waarbij de zaadcellen onder een zeer sterke microscoop worden bekeken en direct in de eicel geinjecteerd. Dan als ik nu zwanger ben en inderdaad een VMK krijg, is het nog een extra argument om die techniek toe te passen... En nu gaan ze het overleggen bij de huisarts en mij terug te bellen........
Net teruggebeld door de assistente. Ze willen geen bloedtest doen en ik moet maar deze test bewaren en hem meenemen als we weer naar de IVF kliniek gaan... Ze zien geen medische aanwijzing om de bloedtest uit te voeren. Een missed abortion dit jaar en 2 jaar mmm traject is blijkbaar niet genoeg... Ik heb tegen haar gezegd dat ik iemand ken die steeds herhaalde VMKs kreeg en naar Gent ging voor een onderzoek... En heeft daar te horen gekregen dat ze dachten dat ze nooit zwanger was geweest, omdat in geen enkele geval een bloedtest was uitgevoerd. En toen ze een foto van een positieve test op haar telefoon heeft laten zien, kreeg ze te horen dat sommige vrouwen altijd valspositief testten... Maar kom op zeg... Soms vraag ik me af waarom de huisartsen uberhaupt bestaan... Ook zei ze dat ik de IVF kliniek kon vragen om een bloedtest als ik er weer was... Terwijl we pas over 2 weken een (telefonische!!) afspraak hebben. Tot die tijd kan ik allang een miskraam krijgen... Ben echt boos geworden aan de telefoon en nu gaan ze weer overleggen en opnieuw mij terugbellen...
Heb ff je 2e en 3e test (gisterenavond en vandaag) geplakt onder elkaar !! (op de foto's waren ze allebei nog "nat"). Ik vind die van vandaag toch wel wat duidelijker hoor Bekijk bijlage 276763
Oja ... ik zie dat je bezig bent met een bloedtest .. maar waarom wil je die test eigenlijk ?? Als hier een hcg waarde uitkomt, zegt dat nog helemaal niks over de zwangerschap op dat moment! Pas wanneer je meerdere bloedtesten over meerdere dagen laat doen, zal je een opbouw of afbouw kunnen zien in de waardes. Met slechts 1x prikken weet je net zoveel als je nu weet .. zwanger .. maar niet wetend of het een goeie zwangerschap is ..
Waarom doe je geen clearblue test met indicator?! Deze reageert ook op een beetje hcg en geeft duidelijkheid als hij positief is!!
Ik wil een bloedtest omdat in het buitenland waar we IVF gaan doen, geloven ze niet in vage streepjes... Je moet bloed laten prikken om de zwangerschap aan te kunnen tonen. Als ik daadwerkelijk zwanger ben, maar deze zwangerschap opnieuw in een miskraam eindigt, wil ik toch liever dat het definitief wordt vastgesteld met een oog op eventuele behandelingen...
ik snap waarom je het wilt doen Overigens vind ik je wel enorm negatief overkomen. Niet alle zwangerschappen eindigen in een mk .. ik snap dat je vorige mk een deuk heeft achtergelaten, maar nu ben je weer zwanger en probeer er van te genieten ipv alleen maar doom te denken .. (ps .. kv gaf bij mij amper een streep, terwijl een ander merk test knalde )
Nou ja, ik ben negatief omdat ik de testen vergelijk met mijn vorige zwangerschap... Toen had ik op 10 dpo een zwak lijntje, maar die werd heel snel donkerder en op 14 dpo, waar ik nu zit, had ik een mooie (bijna) knaltest. Omdat het deze keer anders is, durf ik niet erin te geloven... Maar natuurlijk hoop ik met al mijn hart dat het deze keer anders endigt en dat we een lief kleinbabytje over 9 maanden in onze armen kunnen sluiten... Maar ik durf gewoon nog niet blij te zijn...
Heb je met ovutesten gewerkt deze maand,of weet je je eisprong precies? Want anders kan het wel een paar daagjes schelen. Mss heb je wel een trage innesteling deze keer en de vorige keer een snelle....kan allemaal! De test is iniedergeval licht positief want dit is geen indroger en jij is donkerder dan gisteren. Ik wil je daarom al voorzichtig feliciteren!!
Ja, we hebben de ovutesten gebruikt, dus ik weet mijn eisprong zeer zeker! Heb trouwens toch de IVF kliniek gebeld en die waren meteen begripvol: ja natuurlijk, geen enkel probleem, kom maar morgenochtend en morgenmiddag heb je de uitslag... Dus dan zal ik dat toch doen... Het is wel 2 uur rijden, maar dat neem ik dan voor lief...
Dames, ik wil jullie allemaal nogmaals bedanken voor het meekijken, meedenken, felicitaties en aanmoedigende woorden. Ik snap dat sommigen van jullie denken dat ik te negatief overkom, maar na 2 jaar, 5 mislukte IUIs, een missed abortion en net op het punt van het opstarten met IVF behandelingen kan ik niet zo helder meer denken, geloof ik. Anyway morgen wordt bloed bij mij geprikt en weten we in ieder geval zeker of ik me zwanger mag rekenen. Nu nog afwachten op een telefooontje van de huisarts die nog steeds niet heeft teruggebeld..... Nogmaals mijn grote dank en ik zal laten weten wat de bloeduitslag morgen is.
Ik heb je verhaal even in 1 keer doorgelezen en ik zou denk ik na zo'n geschiedenis ook niet meer elke dag positief zijn. Heel begrijpelijk dat je bang bent en je hoop een beetje verloren bent. Doe je voorzichtig met die 2 (en dus 4) uur rijden? En gaat je man met je mee? Ik duim in ieder geval!!