Superlicht lijntjes KV 2v5 en Predictor early... Valspositief, VMK of toch hoop?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kishka, 27 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Esther! Zo te zien heb je ook al een moeizame traject achter de rug, alweer mmm.. Hoe is je eerste kindje ontstaan?
    Ik word 33 over een maand en nog steeds geen kinderen, dus het wordt steeds moeilijker om erin te blijven geloven... En ik was ook in oktober uitgerekend... Zou zo fantastisch zijn als ik nu opnieuw zwanger zou zijn... Net voor de IVF traject...
    Mijn man kan helaas niet mee, omdat we morgen meedoen aan de Openhuizendag... Ons huis staat al ook bijna twee jaar te koop. We wonen in een appartement en wilden naar eengezinswoning als we kinderen krijgen. Soms lijkt het dat deze twee dingen - huis verkopen en een baby - aan elkaar zijn gekoppeld en de ene niet gaat lukken zonder de andere...
    Maar ik ben gewend om ver te rijden, rij ook voor mijn werk bijna 2 uur elke dag, dus ben daar niet zo bang voor..

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Maar zit je nog voor nod, of?

3. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, nu al niet meer.

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik hoop toch dat hij positiever wordt!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Succes morgen,ik duim zeker mee!!

6. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Succes morgen! Hopelijk wordt dit jullie zwangerschap! Ook ik was na 3 jaar, 4 mislukte iui s aan de start van de IVF spontaan zwanger geworden. Duim voor jullie voor hetzelfde resultaat!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik duim mee.. En ik snap je vraag om een bloedheet. Het is belangrijk om een waarde te weten ( geef duidelijk aan dat jij wilt weten hoeveel hcg is waargenomen, anders geven ze alleen wel of niet zwanger door)

Je moedeloosheid snap ik ook...
    Steek je digitaal even een hart onder de riem

8. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twee dagen overtijd. Geen teken van naderende menstruatie (ik verlies altijd wat bruin bloed een of twee dagen van tevoren). Temperatuur boven 37, zelfs om 5 uur 's ochtends. Extreem last van mijn borsten, het liefst zou ik de hele dag in mij pijama rondlopen, want alles die tegen hen drukt, inclusief een beha, doet pijn. Het lijntje op een KV test net zo donker (of eigenlijk net zo licht...) als gister (zal de foto iets later plaatsen).
    CB digitaal met indicator zegt "Niet zwanger"...
    Wie het weet, mag het zeggen!
    Het eeuwige gezegde zegt "Geen bloed geeft moed", maar in mijn geval is het niet van toepassing... Mijn lichaam heeft al aangetoond dat hij slecht vruchtje vanzelf niet wilde afstoten. Als deze zwangerschap (ALS dit een zwangerschap is) ook niet goed gaat, en daar lijkt alles op te wijzen, wanneer besluit mijn lichaam eigenlijk dat het tijd is om het op te ruimen? Of moet ik weer curretage ondergaan? Alsjeblieft niet de tweede keer....... :(
    En als ik niet zwanger ben... Waar komen die lijntjes vandaan en waarom word ik niet ongesteld?
    Zucht.... Of ben ik weer te negatief?...

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou voor een curratage hoef je eigenlijk niet bang te zijn denk ik.
    Bij deze termijn is het vruchtje zo klein dat het lichaam het zelfs kan oplossen als het niet weg gaat.
    (yup.. helaas heb ik ook een ellenlange lijst aan ervaring)

Maar je moet eerst nog even rustig ademhalen.
    Tot nu toe lijkt je test wel donkerder te worden, dus dat is goed nieuws.

10. pom77

pom77 Niet meer actief

Wat een rotsituatie voor je! Ik heb hetzelfde in april gehad, echt supervage lijntjes en ook een digitale 'niet zwanger'. Na die test werd ik de dag later toch ongesteld.
    Maar door de wel aanwezige lichte streepjes beschouw ik het als een vmk. Deze keer begon ik ook met zo'n licht lijntje maar de dag erna was die wel donkerder, niet veel maar het liep beter op als toen in april.
    Ik zou als ik jou was nu even het weekeind afwachten en als je maandag nog niet bloedt nog eens testen.
    Hadden we maar een luikje in ons buikje ;)
    Ik snap dat je negatief bent, dan kan het alleen maar meevallen als het wel goed gaat :cool:.
    Sterkte meis!

11. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo... ben net terug na in totaal 4 uur rijden... als het goed is, krijg ik vandaag rond 12 uur een uitslag...
    Zoals beloofd de test van vanochtend...

Bijgevoegde bestanden:

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jij maakt sowieso hcg aan,voor deze test gefeliciteerd!

13. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hier de testen van de afgelopen dagen op een rijtje...
    Van boven naar beneden: 11 dpo ('s avonds, 's ochtends was ie nog omo-wit), 12 dpo ('s middags), 13 dpo (s' middags), 14 dpo (s' ochtends), 15 dpo ('s ochtends)...

Bijgevoegde bestanden:

14. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat het niet in 1 bericht kan... dpo 13 en 14...

Bijgevoegde bestanden:

15. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dpo 15...

Misschien worden de testen ietsie pietsie donkerder, maar serieus... is dit echt de hcg verhoging die jullie zouden verwachten in 5 (!!!) dagen?!

Trouwens nog een vraagje... ik las weleens dat bij bbz hcg ook heel langzaam groeit... heeft iemand daar ervaring mee???

Bijgevoegde bestanden:

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hei meid, ik zie dat het 12 uur is en ik hoop echt dat je al duidelijkheid hebt en natuurlijk dat de uitslag positief is.......ik duim me simpel voor je!!

Ik heb geen ervaring met bbz dus daar kan ik je niks over vertellen.

Om je vraag te beantwoorden, van mijn eerste kindje ben ik uiteindelijk spontaan zwanger geworden dus daar hou ik me maar aan vast......

Ikv ind je test wel donkerder worden dus je zou zeggen dat je hcg aan het opbouwen is, Maar ik ben geen dokter dus ik wacht in spanning tot je hier de uitslag neer hebt gezet.....

duim duim duim duim

17. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

De testen worden duidelijker vind ik Ik hoop zo ontzettend dat je een goede uitslag krijgt!

Ik duim er ook lustig op los!!

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ze worden wel erg langzaam iets donkerder :(. Ik hoop voor je dat het goed zit.

19. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Op 12 dpo teste ik met gewone kv test een redelijke knaller. Was geen twijfel of t positief was. Maar misschien heb je een latere innesteling gehad en duurt het daarom wat langer tot hij donker is? Matcare was ook die dag duidelijk positief maar wel veel lichter als kv test. Net geen twijfeltest. Hoop dat t toch positief voor je is!
    Predictor schijnt ook bij mannen positief aan te kunnen geven. En ook met water, dus die vertrouw ik niet.
    Misschien clearblue doen. De digitale dan wel. Dan staat er duidelijk zwanger of miet zwanger.

20. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Bij mijn bbz ging het hcg idd langzaam omhoog, maar dat was pas in week 5/6 daarvoor steeg t goed.

Deel Deze Pagina