Kishka, ik zie inderdaad een duidelijk lijntje. Zou dit een paar dagen voor NOD zijn, dan zou ik je feliciteren. Maar de lijntjes blijven licht en dat vind ik geen goed teken. Helaas ook zelf die ervaring gehad (3x). Er is dan blijkbaar wel een bevruchting geweest, maar de zwangerschap zet niet door. UIteraard hoop ik dat het er voor jou anders uit ziet en ik je toch kan feliciteren. Heel veel succes met afwachten, dit is vreselijk. "Gewoon" ongesteld worden is in ieder geval duidelijk en daar krijg je geen (valse) hoop van. Bah meis, sterkte!
Nou de uitslagen van de bloedtest zijn binnen... En we weten nog steeds niks. HCG: 11.27 Progesteron: 4.2 Estradiol 71. Volgens de arts is de HCG waarde te laag om de zwangerschap aan te tonen, maar ook weer te hoog om te zeggen dat er geen zwangerschap is... Geen idee wat estradiolwaarde zou moeten zijn, maar progesteronwaarde lijkt me zeer zeker te laag. En HCG... Natuurlijk veel te laag op dag 15 dpo, maar volgens mij alles boven 10 wordt als een zwangerschap gezien? De arts wil mij in ieder geval opnieuw bloed laten prikken op vrijdag en dan hopelijk weten ze wat meer... Pfff... Als ik niet zwanger ben, mag ik dan alsjeblieft zo snel mogelijk gewoon ongesteld worden?... Dit is echt niet leuk...
tlc81, allereerst van harte gefeliciteerd met jouw zwangerschap! En bedankt voor je reactie. Mag ik je vragen hoe snel je ongesteld werd naar zulle lijntjes? En was je cyclus gewoon normaal daarna? Na de curretage heeft het bij mij 3 maanden geduurd voordat mijn lichaam weer normaal functioneerde, dus ben bang voor de herhaling... En nog steeds geen enkele teken van menstruatie...
Jeetje meis, dus nu heb je de uitslagen en weet je nog steeds niks........pppfff........ik duim stug hard verder!
Dank je wel, Esther. Maar we weten in ieder geval dat de waarden veel te laag zijn voor een goede zwangerschap op 15 dpo... Ik ga er dus vanuit dat het niks wordt (nou ja, of een vmk, als je die lichte lijntjes gelooft). Hopelijk heeft mijn lichaam alleen het ook snel door...
Maar jij temperatuurt niet? Kan natuurlijk altijd dat je wel een positieve ovu test had, maar dat eitje evengoed pas later is gesprongen en dan zou je nu dus nog niet op 15 dpo zitten. Ik wil je geen valse hoop geven meid, maar probeer even mee te denken met je situatie.
Ik temperatuur wel hoor... Ben een beetje controlefreak , maar wil gewoon een extra bevestiging hebben dat ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad. Na de curretage had ik namelijk een paar erg vreemde cyclussen, met valspositieve ovutesten. Dus helaas... Weet mijn eisprong toch echt zeker... En bij mijn vorige zwangerachap werden de testen elke dag duidelijk donkerder...
he verdorie, weer een theorie minder......maar ik duim nog steeds verder voor je tot er duidelijkheid is! En controlefreak, ach, tis maar net hoe je er zelf tegenover staat. Ik temp al zoveel jaren dat het een gewoonte is geworden, maar toch gebruik ik ook ter bevestiging ovu testen. Dus zo raar is dat niet.
Hcg verdubbelt elke 48-72 uur. Bij mij werden ze elke 3 dagen donkerder, maar wel direct goed donkerder.....
Bij een bbz stijgt hij meestal snel volgens m'n artsen... Hcg is inderdaad enorm laag, niet rot bedoeld. Heb zelf tot driemaal toe die uitslagen gehad, helaasook vmk's. Deze zw was m'n hcg op 15 dpo al 164.
Ja, het streepje lijkt zelfs iets lichter zijn geworden, maar nog steeds makkelijk zichtbaar. Nog steeds geen teken van menstruatie... Ik ga er vanuit dat het toch een vmk wordt en hoop eigenlijk een beetje dat ik zsm ongesteld word, zodat we met de IVF kunnen beginnen... Heel jammer, maar het is niet anders... We gingen vandaag met mijn man even gezellig in de stad lunchen, en natuurlijk komt er direct een stel met een superlief baby naast ons zitten... Alsof we niet genoeg hebben aan onze eigen verdriet, dat we er nog extra geconfeonteerd moeten worden met wat we missen...
Ahhhh meid! Ik begrijp je Mss niet helemaal omdat ik niet in zo een situatie is maar kan me goed bedenken hoe je je voelt hoor! Ik hoop dat je OF snel ongi wordt OF snel DUIDELIJKHEID krijgt. Succes en hou ons op de hoogte!
Hé bah... wat een onzekerheid en wat een ellende Met mijn bbz steeg het hcg langzaam trouwens. Maar ik had wel duidelijke treepjes. Duidelijker als die van jou. Toen ik bijna 5 weken was en het streepje niet donkerder meer was geworden wist ik al dat ik een vmk kon verwachten. Uiteindelijk bleek het een bbz. Ik heb hier geen foto's meer van. Inderdaad... je progesteron is te laag. Met mijn goede zwangerschap zat ik op 7 - 8 dpo op 45 ofzo. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Dat je lichaam het zelf oplost. En dat jullie snel zwanger mogen worden dmv de behandelingen! *duim, duim*
Temperatuur is gedaald en bruin verlies begonnen... Hallo ongestelheid... Zucht... Het was ook te mooi om waar te zijn. Maar het had zo fantastisch kunnen zijn als het WEL was gelukt. Mijn man is morgen jarig, ik ben zelf in oktober jarig... En ik was okk in oktober uitgerekend. Wat zou het een fantastisch cadeau zijn geweest als ik nu opnieuw zwanger was... En net voor de IVF... Zucht. Mensen roepen dat ik te negatief ben, maar we hebben al zoveel tegenslagen gehad. Elke keer pech, elke keer weer niet gelukt. Wanneer gaat de tij eens keren?... Na twee jaar zou het toch een keertje mogen?!
Hè meid wat balen zeg!! (en dat is nog zacht uitgedrukt) Het positieve ervan is dat jullie nu starten met IVF en dat er dus op die manier meer kans is om toch zwanger te worden. Helaas niet de manier waarop jullie zouden willen maar er is nog hoop! Heel veel succes en Hopenlijk mag je snel een berichtje posten met heel goed nieuws!!
Ooit zal het lukken !! Ik heb pas een levend kindje gekregen na 7 jaar en behoorlijk wat tegenslagen (zie onderschrift) !! Hou moed ..... het kindje wat jullie zometeen zullen gaan krijgen wacht op het juiste moment om bij jullie te komen en te blijven!!