Superlicht lijntjes KV 2v5 en Predictor early... Valspositief, VMK of toch hoop?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kishka, 27 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Ach meis toch. Bij mij kwam ook na 2 a 3 dagen alsnog de menstruatie. Was wel wat heftiger dan anders, dan was er ook wel van overtuigd dat er "iets" had plaatsgevonden. Mijn cyclus kwam weer gewoon op gang, volgens mij zelfs wat korter de eerste x daarna. Hoop houden is erg moeilijk, ik werd niet eens meer blij van een positieve test. Wij hadden de hoop zo goed als opgegeven na 4 jaar proberen. Helaas kan ik je niet garanderen dat het bij jullie ook goed gaat komen (heb daar zelf zo'n hekel aan als me dat gezegd werd!), maar ik hoop wel dat het tij bij jullie gauw mag keren. Succes en sterkte!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Meis toch wat een oneerlijk gedoe allemaal.......nu duim ik dan gewoon kei hard dat je gelijk met je eerste IVF poging zwanger mag zijn en BLIJVEN!!!

Dikke digi knuffel voor jou!!!

3. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel allemaal. RoGiJuLi, ik kan me niet voorstellen hoe jij na zoveel tegenslagen de moed erin nog bleef houden. Ik heb na twee jaar al soms het gevoel helemaal doorheen te zitten.
    Hier inmiddels ook behoorlijk ongesteld, heftiger dan normaal. Dus ga er ook vanuit dat er wel iets was, maar vanaf het begin niet goed is gegaan...

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Zoekt de respect knop voor RoGiJuLi!

Kishka:
    Gelukkig is het nu doorgebroken en kun je verder. Ik denk ook zeker dat het wel iets was! Succes

Deel Deze Pagina