nou dames Sonja is zo lief geweest om nog een keer voor me te pendelen.En de pendel wijst uit dat ik nu zwanger ben en vandaag een posi test heb dus haha dat kan hopelijk t weekend niet mis gaan.....Was het streepje toch een echte streep
Ja, ben ook benieuwd... Ik heb het zelf ook gehad, maar IK kon dus echt niet wachten en heb er wel 4 testen tegen aangegooid... Maar ik allemaal goed gekomen... ben nu al dik 38 weken, dus.... Succes, laat ons snel wat horen!! Gr. Niki
Ja Lean, waar ben je nou? Je snapt toch wel dat we hier zwaar in spanning zitten Zou ze soms aan het feesten zijn met haar mannetje?
Ja, dat woordje WACHTEN blijft een grote rol spelen Heel veel succes/sterkte meis. Geniet nog maar even van je zwangere buik met zo'n klein wondertje erin Liefs, mussie
hoi meiden sorry voor het lange wachten maar ik heb nog een aantal testen gedaan sommige waren negatief en andere weer licht positief.Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken.gelukkig nog geen teken van ongesteld en van mijn temp word ik ook niet wijzer want die schommelt iedere dag tussen de 37.5 en 36,5. als ik het weekend nog niet ongi ben en ook niet super posi ga ik naar de huisarts toe.misschien ben ik wel een van de weinige vrouwen die weinig hcg aan maakt en zodoende nog niet snel echt posi kan testen.Ik hou jullie op de hoogte beloof ik bij deze plechtig...veel liefs
oh dat is dus nog spannend leanne ik hoop dat je een superpositest in handen krijgt en anders bij de dokter ik duim voor je [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< liefs samantha
hoi meiden vandaag de huisarts gebeld.antwoord een streep is een streep.maar hij vond het ook wel vreemd dat de ene keer wel posi en andere keer negatief was.zijn advies was om volgende week nog een keer te testen.als deze positief is volgende week even langs komen.als deze negatief was nog en week wachten en als ik dan nog niet ongi ben ook langs komen.hij adviseerde ook om niet te testen met een kruidvat test want deze zijn niet betrouwbaar.Alle merken mochten behalve kruidvat!! nou ik ben benieuwd ik houd jullie op de hoogte!Inmiddels ben ik al een week overtijd. groetjes
Ik blijf ook door duimen hoor!!! Toch raar, de 1 loopt weg met de testen van het kruidvat en een ha vindt ze helemaal niet ok Liefs, mussie