Het vloeien stinkt

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Eerised90, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo dames,

Ik ben 3 weken geleden bevallen, en ik vloei nog steeds..
    Het is nog heel rood/rozig en soms bruin en het stinkt sinds een paar dagen!
    Wat kan dit zijn? En heeft iemand er ervaring mee?

Help!

Groetjes,

2. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Nou dat stinken is waarschijnlijk de wond.....dat stinkt altijd wel hoorde ik!
    En bij stonk het ookhoor de wond en dat gaat vanzelf over als t genezen gaat!
    En vloeien kan wel 6 weken duren...

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Klopt hoor, zolang je geen buikpijn of koorts krijgt is er niks aan de hand, het ruikt inderdaad vies.
    Nog even volhouden!

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

bij mij stonk het ook vond ik zelf.
    let er wel even op dat je niet overal in huis te speuren bent
    als je een spoor kunt volgen van waar je langs gelopen hebt is er waarschijnlijk iets anders aan de hand.
    dit kan dan wijzen op een bm ontsteking.
    maar dat stinkt heeeel erg.

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dit kan nog weken duren dat heet GENEZEN, de wond moet genezen en ja je kan nog wel weken blijven vloeien en het kan zelfs nog erger kan stinken, echter als je het niet vertrouwd kan je het er even over hebben met je VK, maar zolang je geen pijn enzo hebt en geen koorts zal het wel goed zitten..

6. Oke, ja dat je tot 6 weken kan vloeien wist ik wel..
    Maar dat het zo raar kan gaan ruiken, dat niet!
    Maar heb daar beneden geen pijn ofzo of in mn buik/baarmoeder.

Bedankt, hou het in de gaten!

Weten jullie wanneer hechtingen opgelost moeten zijn?

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    als ze vanzelf moeten oplossen kan dat heel erg varieren soms zelfs tot maanden erna (van binnen) je moet voor je herstel van je wond/hechtingen uitgaan van 6 weken ongeveer (ligt aan de gradatie ervan maar dat minimaal) en van binnen wanneer je stopt met vloeien..

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

wat hechtingen betreft weet ik eingelijk niet.
    ik vond het zelf ook heel raar weeeig ruiken,beetje moeilijk uit te leggen.
    maar dat rook ik alleen maar bij toiletbezoek,douchen enz.
    bij de geur van Bm ontsteking ruik je het de hele tijd is heel sterk en kun je soms als je de voordeur in komt al ruiken.
    een hele penentrante vieze lucht.
    ik heb het 1 keer meegemaakt (niet bij mezelf)
    maar ik heb nog nooit zoiets smerigs geroken.
    dus als niemand anders erover klaagt en zoals al gezegt geen koorts zal het allemaal wel goed zitten

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik was ook zeer verbaasd over mijn eigen lucht....brrrrr....was blij dat het gauw weer over was.
    Even volhouden dus inderdaad!

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als het ontstoken zou zijn zou je het door de hele straat ruiken, aldus mijn vlos.

dus ik denk dat het normaal is. en het ruikt idd weeig. en het kan idd nog 3 weken duren!

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ook wel langer een kennis van mij heeft bijna 3 maanden gevloeit! en daar hebben ze een extra echo bij gedaan om te kijken of alles goed schoon was en dat was het.. (en ze gaf ook nog eens BV (zou je ook minder lang van bloeden vaak))

12. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hier ook gehad , maar het waren de hechtingen die zo stonken kreeg ik toen van mijn kraamverzorgster te horen , maar het was echt heel smerig :) was echt een putlucht .. en toen de kraamverzorgster ook nog zei dat het misschien wel zo bleef kreeg ik helemaal te veel :$ maar toen de hechtingen eruit waren was de lucht ook weg ...

13. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

alleen de 1e week stonk het bij mij..ging stoen 2x per dag douche en soms 3..vond het gewoon niet prettig...2e week was het vloeien al minder en na 3 weken was het vloeien gestopt en ook geen last meer van de hechtingen..

14. 4days

4days Niet meer actief

Volgens mij komt die stank van oud vruchtwater wat er nog zit. Dat is inderdaad niet erg aangenaam, brrr... Gelukkig gaat het vanzelf weer weg.

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik vond het ook muffig ruiken. Echt zo'n "nestgeur" wat je bij honden en katten ook ruikt :)->)

16. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Inderdaad, het ruikt echt precies hetzelfde als wanneer de kat bevallen is....vies is het wel.

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Haha wup, gelukkig ben ik niet de enige die dat vind.... vond mezelf al raar hihi.
    Ergens deed die lucht me ook wel denken aan de bevalling. Het huidvet, het vruchtwater....

18. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik vond het naar vruchtwater ruiken. Nu heb ik soms nog het idee dat die lucht in de badkamer hangt, alsof het overal ingetrokken in..

Deel Deze Pagina