Optreden bevrijdingsfestival, wat moet ik aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Arual, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Hoihoi!

Morgen heb ik een optreden. Ik zit met het dilemma, wat moet ik aan? Het welbekende dilemma.. Normaal doe ik er niet moeilijk over, maar nu.. pfff

De liedjes die gezongen worden zijn:

Another brick in the wall - Pink Floyd
    Knockin' on heavens door - Guns 'n Roses...

Ideeen?

Liefs

2. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Niemand?

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Tja het is ook wel een vage vraag natuurlijk. Ik weet niet wat je in je kast hebt hangen. Maar oke, ga voor iets kleurrijks en bij voorkeur niet oranje. Je moet wel een beetje opvallen lijkt me!

4. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    In welke plaats ga je optreden?

5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Lastige vraag, of in ieder geval lastig om voor jou te beantwoorden. ;) Want ik ken je niet, ik weet niet wat je in jouw kast hebt hangen, ik weet niet wat jouw stijl is en ik weet niet hoe je er verder uit ziet (bijv. net kapsel, opgestoken haren of juist een korte, wilde coupe) ....

Als ik jou was, zou ik vooral kiezen voor iets waar je je prettig en zeker in voelt. Want dat straal je dan ook uit. Treed je alleen op of met een groep? Als je met een groep optreedt, zou ik onderling iets afstemmen mbt de kleding.

Succes!

6. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Alleen en met een groep.. Het maakte niet uit wat iemand aan deed.. Ik denk dat ik gewoon een spijkerbroek met een shirt erop aan doe.. Vind het erg lastig..

7. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Ik ga optreden in Assen.

8. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Das leuk, hoe laat treed je op? Wij wonen in Assen en gaan morgen ook even kijken! :)

Ontopic: qua kleding heb ik geen idee. Gewoon iets wat je leuk vindt en wat bij je past?

9. Melief

Melief Niet meer actief

Ik zou gaan voor een spijkerbroek met een leuk shirtje en daarover een mooi (zwart) blazertje. Evt met een paar hakken eronder.

10. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wat leuk, hoe laat moet je optreden?? vind het wel jammer dat het niet meer in de stad is. (alhoewel nu kunnen wij wel lekker slapen)

11. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ja ik vond het centrum ook wel gezellig. Maar met een lekker zonnetje (en iets minder wind dan de vorige dagen) is het aan de Baggelhuizerplas ook niet verkeerd denk ik!

12. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Heb mn optreden gehad om 12.00u.. Het was echt COOOOOL :D

Deel Deze Pagina