Ik zit nu in mijn 8e week en ik ben de hele dag supermisselijk. Ik krijg bijna geen hap door mijn keel, maar als ik niets eet word ik nog misselijker. Terwijl alles wat ik wel eet er met een paar minuten alweer uit is. Ik word bijna overal misselijk van: Brood, kaas, jam, hagelslag, crackers, beschuit, vlees.... Een banaan of een appel gaat nog wel en 's avonds een beetje droge pasta of rijst. Maar het lijkt wel een hongerdieet. Ik wil zo graag iets eten waar ik niet van over de wc hoef te hangen en waar ik in ieder geval een vol gevoel van krijg. Nu zit ik steeds met een misselijke en knorrende maag. Heeft iemand tips?
Ananas, mango, perzik e.d.? Wat melk me muesli? Ik had ook altijd kaakjes bij de hand. Zodra ik de misselijkheid voelde nam ik er een.
Ik heb nu zetpillen van de ha... Weet nog niet wat ik er van vind. Ook heb ik van mijn zusje sea bands gekregen dat zijn va die bandjes ook tegen wagen ziekte. Er staat zelfs ook op tegen zwangerschapsmisselijkheid... Lijkt wel wat te doen. Sterkte meis!