Met pijn in me hart... lieve hond aangeboden

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door stef, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    De aanleiding dat we onze hond op marktplaats doen is dat dit veel beter voor haar is!
    Wij hebben haar toen ze een jaar was uit het asiel gehaald.
    Toen was zij een boerderij hond maar de eigenaar vond het niet vreemd als ze soms wel een maand lang weg bleef! Vandaar dat ze uiteindelijk in het asiel terecht is gekomen.

Ze is super lief! Ook is ze erg aanhankelijk en erg rustig maar kan ook vaak flink enthousiast zijn.

Maar wij wonen sinds kort op een flatje en ze vind het helemaal niks! Onze hond is niet meer de hond zoals we haar kenden en dat vinden we erg zielig. Ze is echt een buiten-hond en voelt zich op een boerderij of een huis met een flinke tuin het fijnste! Als je met haar gaat lopen fleurt ze helemaal op en komt alle levenslust naar boven. Ze speelde nooit met een bal of stok maar sinds ze door heeft hoe leuk dat is, is ze daar ook helemaal verzot op. Hetzelfde geld voor zwemmen, ze was echt bang voor water maar op een gegeven moment is ze ook over die angst heen gekomen.
    Eigenlijk is ze hier gewoon dood ongelukkig en zo oud is ze nog niet (4 jaar), dus wij gunnen haar beter!

Ze kan goed met kinderen en andere honden en katten overweg. Het is echt een rustige lieve hond.
    We doen haar ook echt alleen weg als we zeker weten dat ze een goed tehuis krijgt! En we willen op de hoogte gehouden worden hoe het ermee gaat!

Foto's in me album

2. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Beste Stef, ik hoop dat je een goed thuis voor jullie hond ziet. Ze ziet er heel lief uit!

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Een vriendin van me is border gek (ze is toch een bordercolly?) en ik heb haar een mail gestuurd net. Ze heeft al 2 honden en heeft misschien geen ruimte maar je weet maar nooit........

4. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Bedankt dees68 voor het doorgeven!

Waarschijnlijk hebben we een goed plekje voor dr gevonden. We gaan zondag even kennismaken om te kijken hoe ze het daar vind!

Wie mensen wonen ook op een boederij hebben paarden en noem maar op!
    ideaale plek voor onze hond.

5. 40plusmama

Het zou fijn zijn als dat doorgaat, succes!

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

kan ze goed met andere honden? en hoe is ze met katten? kan ze in de auto en alleen thuis blijven?

het is een schat!

7. 40plusmama

Mijn vriendin weet misschien iemand dus mocht het niet lukken ..........

8. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hoi,

Als die puntje die je opnoemt vind ze allemaal goed en doet ze goed!
    Het is een super makkelijke hond. Maar zoals je misschien al had gelezen gaan we zondag even bij iemand langs om kennis te maken of het goed klikt.
    En we willen haar heel graag op een boederij hebben zodat ze gewoon lekker vrij is in alles.

9. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Super bedankt! Ik laat het je zondag weten hoe het gegaan is ik hou je op de hoogte :)

Succes met je eigen hondje trouwens! Hoop dat ze ook een goed huisje krijgt

10. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    de hond heeft een goed plekje gekregen! En ze is daar super gelukkig

Deze mag opslot

Deel Deze Pagina