Hoi meiden! Ik heb een badcommode te koop, zie onderstaande foto's. Zoals de naam al zegt: het is een commode met een bad erin. Wij hadden 'm in de badkamer staan, zodat ons zoontje lekker warm kon blijven tijdens het afdrogen en aankleden en de babykamer koel kon blijven. We verkopen de badcommode omdat we gaan verhuizen en onze nieuwe badkamer net te klein is. De bovenste klep kan open, daaronder zit een badje, net zo groot als de badjes van bv. bebejou op een standaard zijn. Er zit een slang bij die je onder het badje kunt vastmaken en in de douche kunt leggen om het badje te legen. Deze slang moet wel even ontkalkt worden. Om het aankleedkussen dat er bovenop zit (zit met klittenband vast) kan een normale aankleedkussenhoes. Het badje kan eruit gehaald worden, de slang kan er dan af. Als je 'm op een vlakke vloer zet, loopt het water er niet uit. Zet je het badje iets schuin, dan kan hij aan de onderkant leegstromen. De nieuwprijs van deze commode was 300 euro, we hebben 'm ongeveer acht maanden gebruikt.
Op deze foto is de klep open en kan het kindje in bad. De klep is met één hand te openen en te sluiten. Er zit rechts een beveiliging, zodat de klep niet zomaar dicht kan vallen.
Als het badje vol is, laat je de slang hoger hangen dan het wateroppervlakte, zodat het badje niet leegstroomt. Met het haakje dat aan het einde van de slang zit, kun je 'm aan de badcommoderand vasthaken.
Dit laatste betekent niet dat-ie maar tot een leeftijd van acht maanden gebruikt kan worden. We hebben de commode gekocht toen ons zoontje ongeveer negen maanden was. Hij gaat er nu niet meer in, omdat-ie douchen veel leuker vindt
Ik heb ook nog een Little People-set te koop: buitenpret boerenerf. Wij hebben 'm dubbel. Hij zit nog in de verpakking. Nieuwprijs is 30 euro van deze set. Doe een leuk bod, dan kunnen wij weer wat nieuws kopen voor ons zoontje
En we verkopen onze klamboe. Hier een plaatje van internet, ik heb 'm namelijk netjes verpakt achter het schot gelegd een jaar geleden. We hebben 'm niet meer nodig, dus we verkopen 'm. Hij is nog helemaal netjes, alleen één haakje aan de onderkant waar de boord van de stof iets los is. Met je neus er tegenaan kun je het zien, maar als hij hangt nauwelijks. Nieuwprijs was geloof ik rond de vijftig euro.
Up! Ik wil het graag z.s.m. verkopen zodat we weer wat ruimte hebben in de babykamer, dus doe maar 'n bod
Iemand vroeg me naar maten, dit zijn ze: Hoogte: 92 cm (exclusief opstaande rand van 7 cm aan voor- en achterkant) Breedte: 80 cm Diepte: 57 cm Kan ik er echt niet iemand blij mee maken? Het is zo'n handig meubel