Oh mijn god!...Kuuutkutkutkutkut... - YouTube Ik kwam deze net tegen op fb. Vind de kleine echt geweldig. Vooral het einde
@mamv1: Ik schrik van je onderschrift, heeft iemand serieus alles wat je hier post door zitten brieven? (Sorry, offtopic)
Ooooh de pop. Papa ( ga ik van uit ) lost het goed op. Boodschap is iig duidelijk. Ik zou ook niet zo heel erg blij zijn denk ik.
Oh, wat een heerlijk mannetje!!! Mijn zoontje heeft zoiets nooit gedaan, maar wij zouden dan ook niet gaan flippen ofzo. Ja, pech gehad! Die papa ook met zijn rustige stem: 'papa is nu heeeel boos!'
Ja ik vind hem ook geweldig haha. Hier heeft onze oudste een keer de sudocreme als gel aangezien en netjes zijn haartjes gedaan Papa kon er niet om lachen haha hij heeft ik weet niet hoe vaak zijn haartjes toen moeten wassen en je voelde het nog de dag erna
Whaha ik kom echt niet meer bij.... zo herkenbaar ook haha dat pruillipje. En dan weer helemaal blij dat ie mee mag douchen hahaha.
Geweldig!!! en wat een troep is het eigenlijk, krijgt het zo lastig schoon! Heb ook zo foto van Gijs onder de sudocreme gelukkig bleef het bij hem zelf
Ooo man, ik heb buikpijn van het lachen. Wat een heerlijk kereltje zeg. Hoe erg heeft die vader zijn lach in moeten houden denk je?
Ahh wat schattig, zo praat mijn dochtertje ook haha. Wel erg zeg van die sudocreme, hier ook een keer meegemaakt maar 'gelukkig' alleen op de handjes, gezicht, commode en de roze geverfde muren erg vervelend om even schoon te maken haha.
Ik weet in iig dat ik die creme goed hoog ga opbergen . Ik heb hem ook op mijn fb gezet lag helemaal in een deuk erom en die vader blijft inderdaad wel heel erg rustig denk dat ik eerst flink zou moeten slikken
Ha ha...geweldig..Ik had hem al gezien op facebook Mijn kinderen zijn van de schone handjes ( die mogen liever niet te vies worden) GELUKKIG
Geweldig filmpje. Hier vorige week een kind onder de sudocreme in de badkamer, was even met zijn kleine broertje bezig en jahoor binnen 2 minuten helemaal wit! Kwam trots naar ons toe lopen, kijk mama!!!! Goed afvegen met een handdoek doet wonderen. Of ie schoon wordt in de was is weer het volgende