hallo ik ben arjette moeder van josta en tim josta is geboren in 1995 en tim 1 juni 2007 toen ik zwanger was van tim ben ik hier een hele tijd geweest toen een tijdje gestopt maar nu ben ik weer terug
Gelukkig gaat alles goed met de zwangerschap. De eerste drie maanden waren vermoeiend en gingen gepaard met misselijkheid maar dat is nu al een stuk minder! De weken gaan inderdaad snel... ik weet nog dat ik de test in mijn handen had en zag dat ik hartstikke zwanger was (het streepje dat aangeeft dat je zwanger bent, was bij mij al eerder verkleurd dan het streepje dat altijd hoort te verkleuren )
grappig zeg van die test ik had bij mijn zoontje in 2007 twee dagen voordat ik ongi moest worden al door dat ik zwangerw as ik voelde me zo anders fijn dat je je nu ook wat beter gaat voelen dan kan het genieten nu gaan beginnen
Dat is grappig Ik voelde twee weken na mijn laatste ongesteldheid wel een soort kramp in mijn buik maar dat wuifde ik weg met 'Ik zal wel iets verkeerds gegeten hebben'. Bij nader inzien had mijn man het allang in de gaten maarja je durft vaak niks te hopen omdat je bang bent voor een teleurstelling
ik moest toch echt even gaan zitten toen ik de test gedaan had ik vond het echt een geweldig idee dat er echt een kindje in mijn buik zat en het heeft ook echt wel een week geduurd voordat het bij ons een beetje door was gedrongen
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly