Superonrustig tijdens voeding en veel weigeren; wat is dit?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Eylem, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Vitaminstore, Erica.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij hebben ABC bij de apotheek besteld, volgende dag was 't er

3. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dit topic gelezen en ik vraag me nu af, is het zo dat ze met verborgen reflux na of tijdens elke voeding onrustig zijn en huilen? mijn dochter is met name savonds onrustig tijdens voeden en na het voeden.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Onrustig tijdens het voeden zij veel kindjes 's avonds.
    Mijn zoontje had verborgen reflux en was een half uur tot uur na iedere voeding onrustig. Nou ja; onrustig: krijsen, overstrekken, meer dat soort zaken.

5. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan zullen het ws krampjes zijn, het lijkt me vreselijk om je zo machteloos te voelen bij elke voeding... *knuffel*

mijn dochter heeft reflux gehad, daar kwamen we na 6 week achter, dat was spugen met hele bogen... ze kreeg toen prepulsid, ze is er na een jaar overheen gegroeid..

iedereen veel sterkte...

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat heeft Irem nu ook, maar bij haar komt het (vermoed ik) doordat ze aan het einde van de dag zo moe is dat ze eigenlijk geen puf meer heeft om te drinken

Bij verborgen reflux hoor je echt voeding omhoog komen, je baby slikt dan en begint dan meestal te huilen.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hey, heb de eerste pagina gelezen en veel herkenning van hoe het bij ons ging, (Thirza heeft KMA). Wat ik zou doen, is eens laten testen bij een bioresonantietherapeut, die zitten -naar wat ik er ook van anderen over hoor- toch wel heel erg goed met hun testen, (www.bioresonantie.nl)
    Heeft ons destijds fijn de juiste richting gegeven waarmee we konden gaan elimineren en provoceren. Erg fijn dat je dan niet eindeloos hoeft te zoeken en te doen voor je de boosdoener gevonden hebt!

8. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat zou ook kunnen dat ze dan moe is, de rest van de voedingen doe ik nu rustig op bed geven, alleen savonds drinkt ze dan onrustig, ze geeft met verschonen wel wat voeding terug en soms is dat wat dikker. verder ruikt ze niet zuur. ze slaapt ook goed, tussen de voedingen zit 3 a 4 uur. dan wordt ze wel eens wakker maar valt na wat miepen (af en toe een kreetje) weer in slaap.

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat heeft Evy dus ook. Gelukkig helpen de medicijnen.

Evy haar gezichtje is op wat berg bij de wenkbrauwen en schilferige plekjes bij de oren weer helemaal mooi!

Ik ben zo blij dat ik naar mijn eigen gevoel heb geluisterd en niet naar de kinderarts. Ze ligt nu vaak helemaal ontspannen te slapen, iets wat ze voorheen zelden deed. Ik kan haar nu 's nachts na de voeding wakker terug in bed leggen en vaak slaapt ze zelf in. Ik hoef niet meer uren met haar op de arm te lopen. Wat een verbetering na 2 weken!

Deel Deze Pagina