Hey allemaal, ik zal me ff voorstellen, ik ben Suzanne 22 jaar en woon samen met mijn vriend in Zutphen. We zijn 2 jaar samen, en hebben sinds kort een huis gekocht, hij heeft een vaste baan en ik ben al pedagogisch medewerkster, maar ik ga dit jaar weer naar school om wat hoger op te kunnen. Nou kriebelt het bij ons wel om te gaan ''klussen'' voor een kindje, we hebben beide een enorme kinderwens, en zijn er eigenlijk ook wel klaar voor. Ik kom graag in contact met jonge meiden die ook een kinderwens hebben, bezig zijn met zwanger worden of al zwanger zijn om zo ervaringen uit te wisselen! Ik zou er graag met iemand over kletsen. Liefs Suzanne
Hallo Suzanne, Ik ben 24 en word volgende maand 25.. Ik stel mijn kinderwens al ruim 3 jaar uit voor mijn vriend omdat hij het toen niet zag zitten helaas.. Nu wel! Hij wordt in maart 28 en dan zijn we 7,5 jaar samen.. Wij zitten in ronde 3 en als het goed is is donderdag mijn NOD fingers crossed voor de laatste ronde maar ik ben bang van niet. Ik heb vandaag weer flink wat ovulatietesten ingeslagen voor ronde 4 dan hoeft dat niet meer.. Ik vind het heel spannend allemaal en kan het moeilijk loslaten omdat ik bang ben dat ik door anorxia geen kindjes mag krijgen al ben ik 4 jaar stabiel
Hii ik ben dan net bevallen 12 juli 22 geworden. Manlief word 10 september 22. Ons dochtertje is nu 10 daagjes oud! Ik zat/zit ook nog op school om niveautje hoger te gaan. Wij keken elkaar aan en zeiden tegen elkaar we doen het gewoon en zien vanzelf wel! We zijn vanaf aankomende november net 3 jaar samen en zijn getrouwd voor we de baby kregen en wonen samen vanaf dat we een relatie kregen met elkaar dat heeft 3 dagen geduurd als het goed voelt gewoon doen! Ipv 1 jaar doe ik nu 2 jaar over de opleiding maar dat vind ik totaal niet erg!
Ik was 23 toen ik de eerste kreeg en nu ben ik 25 en nog 3 maandendjes dan komt de 2de alweer vriendlief is 2 jaar jonger dus die was 21 toen hij eerste keer vader werd .. we vonden beide dat het wel leuk was om jong ouders te worde mijn dochter is daalk 18 dan ben ik net 41 haha dat leek ons wel leuk en toch kregen we van bepaalde mense wel te hore is wel erg jong he vooral na mijn vriend gericht
Hoi Suzanne, Ik ben zelf ook 22 jaar, en heb een enorme kinderwens Mijn vriend is 29 en die wil gelukkig ook binnenkort beginnen. Alleen weten we nog niet precies wanneer. Wat mij betreft kan het niet snel genoeg
Leuk meid, ik was ook 22 toen ik begon met klussen (haha!). Helaas nog geen geluk gehad, ben nu 24.. Heeeel veel geluk voor jou..!!
Ik ben helaas geen 20-er meer, maar werd zwanger van de eerste op mijn 22e. Is erg goed bevallen 😃 Ik zou zeggen ga ervoor. Lijkt mij ook zo heerlijk dat wij ook nog jong en vitaal zijn (hopelijk) als de kids uit huis gaan. Mensen zeiden altijd; ga nou eerst iets van de wereld zien! Ik trek liever de wereld rond mét mijn kids (als de jongste minstens 12 is dan hihi)
Als het je leuk lijkt, kun je hier gezellig meekletsen: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/579632-jonge-moeders-to-be.html
Hallo , Ik ben 25 jaar oud , en in verwachting van ons 3e kindje . Ik was 22 toen ik zwanger werd van de eerste en 23 toen ik beviel! Leuk hoor jong moeder zijn !!
Ik ben 24. Niet super jong meer (of nou ja, ik was net 21 toen we begonnen) maar wel jong. Helaas gaat het hier niet vlot dus is het sowieso maar goed dat we vroeg begonnen zijn.
Ik was net een maand 22 toen ik beviel van mijn dochter. Nu word ik over 1.5 maand 25 en zijn we al een jaar bezig voor een brusje. . Zo zie je maar weer.. niks valt te plannen als het goed voelt waarom niet?
Ik ben 25jaar en zwanger van onze derde. Eerste kindje kwam toen ik net 20 was, de tweede toen ik 21 was en nu weer zwanger. Allemaal gepland trouwens, voor ons klopte het ook gewoon. Wij zijn al lang samen, huis gekocht, beide vast werk,.. evenveel stabiliteit als een gezin die 'ouder' is
Ik was 22 toen we begonnen ondertussen 23 geworden, en mijn vriend is net 24 geworden, zijn nog steeds bezig om zwanger te worden. Zitten in de 10de ronde nu! Wij wonen nu anderhalf jaar samen en zijn 7en half jaar samen
Ik ben 21 en ik ben nu zwanger. Onze kinderwens is heel groot en we hebben besloten dat we het niet uit gingen stellen. Waarom zouden we onze droom uitstellen als het nu ook kan. We zaten ook in ons achterhoofd dat het misschien wel niet zo makkelijk kan gaan. Meeste mensen gaan het helemaal plannen om een kindje te krijgen maar dit is niet te plannen. Het kan ook heel lang duren voordat het lukt.
Hoi, Ik ben voor het eerst moeder geworden op 17 jarige leeftijd. De tweede is geboren toen ik 21 jaar was. En inmiddels ben ik 22, en 22 weken zwanger van ons derde (totaal onverwachte, maar zo'n welkom) wondertje. Als het je leuk lijkt om met mij te kletsen kun je mij een prive berichtje sturen Vind het altijd wel leuk om met jonge (aanstaande) mama's te kletsen!
Ik was 23 jaar oud toen we besloten om voor ons eerste kindje te gaan. Mijn man is 27 jaar oud. We zijn al 7 jaar een koppel en wonen al twee jaar samen in ons eigen gekochte huis. We hebben allebei vaste job, financiële zekerheid,... Helaas verloopt zwanger worden niet zo vlot zoals we verwachten... Dus wij hebben alleen maar spijt dat we niet vroeger zijn begonnen. Veel succes en hopelijk is het vlug raak!
Ik was 23 toen we ervoor gingen, net 24 toen ik moeder werd. Bij ons klopte het ook gewoon, huis, werk, getrouwd... Merk wel dat ik op school een jonge moeder ben. We wonen in een 'kakker'-dorp, veel mensen die eerst lang gestudeerd hebben en daarna pas aan kids begonnen. Ook bij familie/vrienden waren wij lang de enige met kinderen. Dat was soms wel lastig om aansluiting te vinden... Maar alles bij elkaar zou ik er zeker weer voor kiezen jong moeder te worden!
Hier ook jong, 20 toen ik stopte met de pil en nu 4 maanden verder. Ondertussen ben ik 21 maar vriendlief is bijna 31 dus willen we niet langer wachten Het huis is bijna klaar en we hebben een vast inkomen, er is geen reden om het niet te proberen!