Stouwen zonder Sjouwen | Truus.nl En met de code gratis-thuis geen verzendkosten. Aangezien ik altijd met Dash was en die dus nu 1+1 is en geen verzendkosten was dat best leuk!
Ik gebruik ook altijd dash en bij Truus is deze 5,50 Daar is de korting volgens mij al af. Bij Deen en Dirk is deze op het moment in de aanbieding: 3 voor 10,- Is toch iets goedkoper....
aha oke.... bedankt voor je antwoord. Gratis thuis bezorgen is altijd fijn natuurlijk. Maar laatst was er toch een code wat echt goedkoop leek alles?
Wilde net zeggen ja zijn er wel 2 he voor 5,50 en geen verzendkosten a 4,95! Dash is bij Truus goedkoper als onze buurtsuper hier. Verder is Truus alleen goedkoper met zulk soort acties, anders bestel ik er niet
Dan zou je bij de laatste pagina voordat je gaat betalen de code opnieuw in moeten vullen, had ik ook nl
idd als je in je winkelmandje bent moet je de code invoeren vergeet het streepje niet bij gratis-thuis
hai meiden moet ik de code invoeren voordat ik op ga naar kassa druk? Want de code invoeren bij winkelmand lukt nl niet en durf niet verder in te voeren. (wat een schijterd he
dacht ik dus ook maar toch raar dan, ze noemen het 2 plus 2 gratis, nou is 1 plus 1 hetzelde idee, maar waarom noem je het dan zo he. brengt wel verwarring. kan hethelaas nergens echt terug vinden wat het nou is,
ik heb een mail gestuud, en je krijgt dus 2 stuks voor de prijs in het rood, ze gaven zelf ook toe dat het er krom staat, maar goed daar koop ik niets voor, vanavond even met manlief overleggen, denk dat ik de wasmiddel wel ga doen,