Meiden ik moet even iets kwijt,ik zit hier nu al bijna 4 jaar,bijna elke dag en ondanks dat er misschien af en toe wat wordt gemekkerd en afgekraakt wil ik toch even zeggen dat ik heel blij ben met deze site! Ik heb echt heel veel gehad aan alle topics en adviezen en ik denk toch dat de meeste moeders elkaar wel degelijk helpen met alle opvoedperikelen! dus voor iedereen toch een compliment en bedankje voor alle steun de afgelopen jaren! ook naar de moderators! chapeau!
Wat lief! Ben het met je eens. Een pluim voor iedereen die hier toch altijd hun best doen om het hier een beetje op orde en gezellig te houden!
Mee eens. voel me nu niet meer zo alleen met me kinderen en kan hier soms dingen delen die je met mensen om je heen misschien toch minder kan delen en daar bij mijn mening word hier geaccepteerd wat in het dagelijks leven nog wel eens anders af loopt dus postief. Is het zeker voor mij en door sommige topics adviesen en andere dingen ben ik weer een beetje veranderd ten goede van me zelf en of me kinderen.
Jaaa!! Wanneer ik het gevoel heb in mijn omgeving die enige te zijn met kinderen die niet willen slapen, luisteren, eten, of wat dan ook... kom ik hier altijd wel weer lotgenoten tegen en dat is wel een fijn en gerust gevoel!
Helemaal mee eens! Zeker als het ook eens anders loopt als dat je had verwacht, je kan er heerlijk je verhaal kwijt en je kan ervaringen uitwisselen met anderen! Heerlijk! Voel me hier echt begrepen!
Wat een lief bericht! Ik ben het ook met je eens, want ik heb een miskoop kunnen voorkomen van een Brits Korthaar katje dankzij jullie (en 10 aug. kunnen we twee B.K. kittens ophalen van een betrouwbaar adres) èn ik heb mede dankzij dit forum ruim een jaar bv kunnen geven En ik heb een opdracht voor mijn werk kunnen maken en... en... vast nog veel meer En misschien heb ik ook nog eens iemand geholpen.
ja ik vind het ook, ik vind de sfeer hier goed! Over het algemeen laten mensen elkaar hier wel redelijk in hun waarde. Vind ik echt bijzonder, is het eerste forum waar ik echt met zoveel plezier zit.
Ik had ook niet verwacht hier zo lang te zitten. Leuk hoor!!! Het is ook echt lief en leed delen met elkaar!!!
zit hier ook alweer 3 jaar, ik lees niet alles, maar als ik iets wil weten is er altijd wel iemand die het weet. dankzij iemand hier op het forum weet ik in iedergeval 1 van mijn ziektens, als die gene me nooit op de waardens had gewezen, was ik nog nog steeds heel ziek geweest! en mijn man vind sommige topics om te lachen, die vraagt geregeld en wat is er nu weer hahahaha
ben zeker blij met de forum niet altijd fijn hoe alles verloopt en word gedaan maar ben hier al tijden ben niet meer weg te krijgen dat zal altijd zo blijven ondanks ik niet altijd overal mee eens ben vind ik deze forum wel een fijne en goede forum en ben ik zeker blij met vele van jullie
Mee eens! ZP is een dagelijks ritueel geworden van mij en heb ook al heel veel steun en adviezen gehad hier. Je kan hier echt alles kwijt, en dat is super! Iedereen een pluim!
Super forum, echt mijn tweede wereldje Heb hier veel lieve meiden leren kennen die hetzelfde meemaken als ik in de MMM, en dat doet me goed. We steunen elkaar,leren van elkaar, leven echt met elkaar mee, en kunnnen gewoon onze gevoelens uiten zoals wij t voelen. In real life is dit niet altijd mogelijk helaas. Ik kan echt niet meer zonder zp, vind t gezellig en leerzaam. Dus ga vooral zo door!!!!
Ook hier een ZP-verslaafde!!! In real life heb je ook positieve en negatieve mensen en dat is hier dus niet anders. Verder haal ik ook veel tips hiervandaan en nieuwe contacten en ik vind het gewoon leuk om alle verhalen te lezen. Kortom ik kom hier meerdere keren op een dag en dat zal ook niet veranderen denk ik. Ga zo door meiden,toppie!!!