hallo hallo het is eigenlijk nog niet zover hoor maar ik begon het me gewoon af te vragen. wat heb je nodig als je aan een tweede begint? want het meeste heb je natuurlijk al. kamertje is voor mij ook niet van toepassing want eer we beginnen zijn we ook nog 9 maanden zwanger en kyana is al anderhalf. bad ed heb je nog....... misschien een lijstje maken, zal ff een nieuw berichtje maken die we kunnen quoten
Andere kinderkamermeubels voor je oudste Tweede kindereetstoel Duowagen/meerijdplankje of iets dergelijks. Extra verzorgingsspullen Tweede aankleedkussen Voor op de langere termijn: Tweede autostoel Tweede fietsstoel
aankleding kamertje flessen luiers kleertjes voeding speentjes Andere kinderkamermeubels voor je oudste Tweede kindereetstoel Duowagen/meerijdplankje of iets dergelijks. Extra verzorgingsspullen Tweede aankleedkussen Voor op de langere termijn: Tweede autostoel Tweede fietsstoel ************ @vera tweede eetstoel weet ik niet of dat nodig is ik heb zo'n hema zit verhoger... eer een eventuele tweede kan zitten is kyana waarschijnlijk alweer 3 of nog ouder tweede aankleedkussen heb ik al maar zijn wel idd dingen waar je aan moet denken...
Ow, oke. Nee dan is dat niet nodig idd. Denk dat je dan trouwens weinig extra dingen nodig hebt. Bij een kleiner leeftijdsverschil weer meer. Ik heb zelf wel nog wat verzorgingsspullen dubbel, bijv. nagelknipsetje, kam en borstel, etc. Zodat je niet steeds bij die ander op de kamer hoeft te zijn.
jah idd met kleiner leeftijds verschil is dat natuurlijk weer meer denk ik jah... nu je het zegt zulke dingen idd.. is niet handig als het steeds op 1 kamertje ligt nee. trouwens jij bent alweer 30 wkn! gaat snel he of niet? spannend {sorry offtopic}
Mwa, nu inmiddels gaat het vrij snel. Maar die eerste maanden, als je alleen maar ziek zwak en misselijk bent gaat de tijd heel langzaam. Het scheelt wel dat er al 1 rondloopt, dus daarmee is je dag wel snel vol.
Ik wilde dit topic net openen.... wat heb ik nodig , nieuw bedje voor de 2e baby of een peuterbedje voor de oudste?
Wij hebben niets nodig. Baby gaat eerst in de wieg en als hij/zij daar is utigegroeid dan gaat onze grote kerel in een gewoon bed. Mischien dat we een meerijdding achter de kinderwagen kopen maar dat zal het dan ook wel zijn. Ga verder geen dingen dubbel kopen.