Mijn vriend is meestal rond half 5 thuis, voor die tijd bellen we elkaar best vaak (hij werkt alleen) Vanmiddag heb ik hem 1 x gesproken om 13.00 en daarna nog een paar keer geprobeerd te bellen... niet te pakken gekregen. Gebeurt wel vaker dus ik heb er verder niet bij stil gestaan. Nu probeer ik hem al vanaf 16.00 te bellen en hij neemt niet op. Niet op zijn eigen telefoon en niet op telefoon van de zaak. Ze gaan wel gewoon over.. We eten altijd met z'n drietjes dus hij belt ook altijd als hij later is! Nu dus niet. Ik heb hem een half uur geleden een smsje gestuurd of hij me alsjeblieft wil bellen omdat ik bezorgd ben. Nog geen reactie. Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken
Och meid das naar!! Kun je niet zijn ouders bellen of hun wat gehoord hebben ofzo? Weet je niet waar hij aan het werk is zodat iemand een kijkje kan nemen? Succes
Ik maak me ook altijd ongerust, terwijl er altijd een hele logische verklaring voor is. Dit zal in jouw geval ook vast zo zijn. Misschien is hij zijn telefoon op de zaak vergeten en al wel onderweg? Komt vast helemaal goed, maar houd me toch maar even op de hoogte . Liefs!
Kan het niet zijn dat hij beide telefoons is vergeten op zijn werk? Dus nu niet kan bellen etc. Misschien staat hij in de file, even kijken op anwb.nl Vreselijk hé, ik ben ook altijd snel ongerust als ik geen gehoor krijg op de tijd dat hij in de auto hoort te zitten. Maar die van mij is nu al 2x zijn gsm op het werk vergeten.... Hoop dat je snel wat hoort!
Oh, dat is inderdaad erg vervelend.... Net wat Pioen ook zegt; weet je op welke plek hij werkt zodat je daarnaartoe kunt bellen?? Misschien staat zijn telefoon op stil, of is hij hem verloren dat hij daardoor niet kan bellen, misschien staat hij in de file?
mmmmm kan me voorstellen dat je je zorgen maakt Hopelijk is er niks aan de hand en komt hij zo gewoon thuis!
Ik weet ongeveer wel waar hij werkt, ik heb het telefoonnummer van zijn baas, maar wil dat eigenlijk nog niet bellen. Voel me dan zo'n zeurende huisvrouw die achter de geraniums zit te wachten En zit hier met mijn dochter die moet eten. Ik wil ook niet gestressed doen bij haar.. Ik geef haar zo maar even eten, ze zit echt op papa te wachten! Ik heb besloten dat ik nog een uur wacht, en dan ga ik zijn werk bellen.. Zijn telefoon vergeten lijkt me sterk, hij vaak heel de dag in de auto en zijn telefoons liggen daar altijd in. Maar goed.. het zou natuurlijk kunnen.
Zoiets zou mij ook absoluut ongerust maken, zeker als hij altijd op tijd is en anders ff belt. Hier ook een keer gehad, had mannetje kerstborrel op het werk na het werk en dat had hij vergeten te zeggen. Tegenwoordig zorgt hij dan wel dat er ff een belletje of een smsje komt zodat ik het ook weet als hij echt later is.
En is hij inmiddels al thuis? Ben ook altijd zo ongerust, maar vergeet soms ook wel eens te bellen als ik echt laat ben....Kan zijn dat z'n batterij leeg is.
Pfff, nou meneer heeft gebeld!! Was inmiddels echt in alle staten (als ik me eenmaal zorgen ga maken gaat het van kwaad tot erger..) Hij was in gesprek met zijn baas. Heeft nogal lang geduurd. Al die tijd lagen zijn telefoons in de auto. Hij vond het vreemd dat ik bezorg was Omdat het nog maar 18.15 was.. Tja.. wat verwacht hij dan maar goed, bedankt dames
Is hij al thuis?? Kan mezelf ook zo gek maken als mijn man niet opneemt... Maar meestal heeft hij dan het getril niet gevoeld in zijn zak hihi. Hoop dat lekker al thuis is!
oh meid ik kan het me helemaal voorstellen. Hier gebeurd dat ook wel eens, dan krijg ik zo´n stress vreselijk. En als hij dan thuis komt dan krijgt hij er van langs terwijl er nix aan de hand was... maar dat helpt jou nu ook niet... Hoop dat je snel iets hoort!
Ik heb dan altijd in gedachten de politie al aan de deur gehad met slecht nieuws dus begrijp je volkomen....