misschien een goede manier om echt van t roken af te komen??? dit moet je toch ook niet (nodig) willen (hebben) he... maar wel goed dat je nog steeds gestopt bent met de echte!
heb lang geleden van die inhalors gehad, ook met nicotine cartridges. nou dat werkte goed joh! kwam toen tot de conclusie dat ik dat de hele dag door kon doen, en dus niet meer hoefde te wachten voor een sigaretje in de pauze op mijn werk. gevolg: na 2 weken ´nicotinevervangers´ rookte ik bijna 2 keer zoveel dan voorheen.
jaaa serieus en n uur daarna had ik die smaak nog in me mond hangen die geur en smaak bleef gewoon terug komen echt super vies!
hahaha, daar lig ik nu dubbel van hahahaha ik heb nu net de topic eens gelezen...al weet ik niet wat een supersmoker is, maar ik zal straks eens googlen maar je vnd hem vies en geeft hem aan je moeder hahahahahaha edit: ok, net eens gegoogelt... ziet er maar weird uit lol
Ha ha die is goed! Maar je rookt nu toch hopelijk niet tijdens je zwangerschap? Zo ja dan moet ik maar eens even met sinterklaas gaan praten en die stopt je in de zak en neemt je mee naar spanje! Ik heb ook altijd gerookt en het moment dat ik een positieve test in mijn handen had heb ik er nog 2 gerookt als "afscheid" en heb de hele zwangerschap zitten bitchen op alles en idereen. Toen onze zoon precies twee maanden oud was heb ik weer vrolijk mijn gewoonte opgepakt en zal dat ook blijven doen denk ik tot ik weer zwanger ben. Mijn man en ik roken allebei, maar nooit binnen, en zelfs buiten mag er niemand bij hem in de buurt komen die rookt.