supersnel bevallen

Discussie in 'De bevalling' gestart door pinacolada22, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier ook erg snel, binnen anderhalf uur van 3 naar 10 cm en na een half uurtje persen was ze er!
    Ik heb gelukkig heel veel fotoos van de bevalling, die ik nog steeds elke dag bekijk.
    Mijn dochtertje kwam 2 wkn te vroeg, ik werd er ook echt door overvallen en dan ook nog eens zo'n heftige, snelle bevalling. Heb het daar wel eens moeilijk mee gehad, maar langzaam maar zeker komen er ook wel steeds meer details van de bevalling terug.

Ik vond het prachtig.. en stiekem zou ik wel nu alweer zwanger willen zijn ;)

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier bij Fabiënne heel erg snel bevallen. Ik zat om0 10.15 uur op 5 cm (Was in een 45 minuten tijd al van 2 naar 5 cm, bevalling begon al met 2 cm), Toen heb ik 5 minuten een helse pijn gehad, en in die 5 minuten tijd ben ik van 5 naar 10 cm gegaan. Met rennen en vliegen werd alles klaar gezet want de gyn. die geloofde het niet dat ik al persdrang had. Tot ze dus de ontsluiting ging meten, ze sloeg stijl achterover haha:p. Maar ondanks de snelle bevalling kijk ik echt super op de bevalling terug! Zou het zo nog een keer over doen :D

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik snap heel goed wat je bedoelt. Sowieso was ík er nog lang niet klaar voor om te bevallen (29 weken). Om 1.30 ongeveer de eerste wee, om 4.40 had ik eindelijk de verpleging kunnen overtuigen dat er echt een arts moest komen en bleek ik al volledige ontsluiting te hebben. Dikke paniek, snel naar de verloskamers (waar iemand anders uit werd gereden omdat ze te weinig ruimte hadden) en het hele OK-team werd opgetrommeld. Uiteindelijk heb ik de persweeën moeten wegpuffen tot de gyn er was om 5.30- uit zijn bed gebeld - en die besloot direct door te rijden naar de OK voor een keizersnee. Om 5.53 werd de eerste geboren, om 5.54 de tweede en 5.55 de derde.

Ik kan me het meeste wel herinneren, en gelukkig heeft de verpleging mooie foto's gemaakt - maar ik vind het nog wel moeilijk dat ik pas na een paar uur zelf naar de kinderen kon.

4. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    dochter lief binnen 7 uur
    en zoon lief vanaf eerste pee tot laatste pers 53 min( van 2 cm ontsluiting tot 10 +bevalling)

Deel Deze Pagina