Supersnelle bevalling na strippen

Discussie in 'De bevalling' gestart door RianneD, 5 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Ik heb echt een supersnelle bevalling gehad. Ik was 10 dagen overtijd toen ik ben gestript om 1 uur 's middags. Tijdens het strippen kreeg ik al een ongekend harde buik. Toen naar huis gegaan, en het bleef de hele tijd een beetje rommelen. Nu deed het dat al een paar weken dus dacht er verder niet aan, maar het voelde op de een of andere manier toch anders dan normaal. Rond 6 uur nog boodschappen wezen doen voor het weekend, toen had ik af en toe last van mijn rug, beetje krampachtig ook. Lekker gegeten, nog steeds die kramp in mijn buik en om 8 uur de verloskundige gebeld. Die heeft me getoucheerd, maar kwam tot de spijtige conclusie dat het 'stripweeen'waren, die zouden vanzelf over gaan, kregen de meeste vrouwen na het strippen zei ze, maar zorgden niet voor ontsluiting. Ik moest maar een warm bad nemen want dan zou het minder worden. Dus zo gezegd zo gedaan, ben om ongeveer 10 uur naar bed gegaan, kon niet slapen, nog zitten puzzelen in bed totdat ik ineens niet meer kon blijven liggen tijdens die 'kramp'. Naar beneden gegaan, tegen mijn vriend lopen zeuren dat het nou toch wel erg pijn ging doen, hij schonk er niet heel veel aandacht aan, hij ging er nog vanuit dat het die stripweeen waren, dus hij ging vrolijk op zolder achter de pc een spelletje spelen. Dit was rond 11 uur 's avonds. Ik had onderhand om de 2 minuten weeen, heb rond 12 uur mijn vriend naar beneden geroepen en zelf de verloskundige gebeld, die was er rond half 1. Ze heeft me toen weer getoucheerd en kreeg toen de mededeling dat ik goed me best had gedaan en de deur niet meer uit mocht ( wilde graag in het ziekenhuis bevallen) want ik zat al op de 8 a 9 centimeter. Dus ze ging meteen mijn bed in orde maken voor de bevalling, de kraamhulp snel gebeld, en mijn moeder die er NET op tijd was want om 01.07 uur heeft ze mijn vliezen gebroken en kwam ons mannetje gelijk mee naar buiten dus om 01.11 had ik meneer Ties lekker op mijn buik liggen. Vanaf 10 uur 's avonds kreeg ik dus echte weeen, en 3 uur later had ik met niet al te veel moeite mijn zoontje. Zo wil ik er nog wel een paar :)

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Nou dat kan ik me voorstellen zeg.

Gefeliciteerd

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Geweldig toch dat er ook nog zulke bevallingen bestaan!

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Whaa, dat is nog eens snel zeg. Van harte met je mannetje.

Deel Deze Pagina