Ik ben in mei bevallen en heb 6 september m'n eerste menstruatie gehad. Ik geef borstvoeding, maar kolf drie dagen en geef af en toe kv erbij. Kregen jullie na de eerste menstruatie gelijk weer een regelmatige cyclus?
Ik ben na 4 maanden weer ongesteld geworden, (ondanks volledige borstvoeding) en tot nu toe (de derde keer zit eraan te komen) is mijn cyclus regelmatiger dan ooit! Precies om de 28 dagen en gelukkig lang niet meer zo pijnlijk als van te voren. Ik kreeg echt last van black outs door de pijn, ik ben wel eens naar het werk gereden en dat ik totaal niet meer wist hoe ik er gekomen was. Levensgevaarlijk! Na de bevalling van Jelle was dit al een stuk minder en nu voel ik het wel, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik hoop dat het in de toekomst zo blijft!
Oh, ik was trouwens ook al na 7 weken ongesteld, ondanks volledige borstvoeding. En na 6 maanden weer zwanger, ook ondanks volledige borstvoeding.
Na 3 maanden eerste menstruatie. Eerste keer daarna was een cyclus van 6 weken, maar daarna werd hij weer wat netter. Niet meer zo superregelmatig als voorheen, maar tussen de 26 en 35 dagen.
Hier nog geen echte menstruatie gehad, alleen af en toe een dagje wat bloedverlies. Maar ik slik ook de cerazette, dus geen idee wat dat precies met mn lijf doet.
Oh gelukkig, ik ben niet de enige waarbij de cyclus niet gelijk weer regelmatig is. Normaal, voor deze en vorige zwangerschap had ik altijd 28 dagen. Ik wist echt altijd wanneer het kwam en nu dus een cyclus van inmiddels 38 dagen en nog steeds niets. Vorige week al getest maar negatief, dus ik denk dat het gewoon wegblijft vanwege de borstvoeding (moet ook nog elke nacht voeden).
hier ook 6 weken na de bevalling eerste menstruatie, toen weer met 8 weken en toen weer met 10. Tja... nu door de menstruatie geen melk meer en gestopt met borstvoeding, ik kolf nog één keer per dag en dan heb ik meteen bloedverlies door samentrekken baarmoeder. Menstruatie was voorheen wel op de kop af 28 dagen.
jeetje, wat zijn jullie allemaal al weer snel ongesteld... ik was bij de eerste na 7 maanden nog niet ongesteld geweest. met 8 maanden met borstvoeding gestopt, met 9 maanden weer zwanger. dus ongesteldheid, cyclus, kweenie, ik denk dat mijn lichaam niet meer weet wat het is.... ik kijk niet uit naar mijn eerste ongesteldheid in bijna 3 jaar, dus van mij mag het nog wel even duren! en ik doe al sinds 7 weken niet echt nachtvoedingen meer (ja, een keer per week maximaal, meestal minder..)
ik heb inmiddels een meisje van 5 maanden. Maar nog geen ongi gehad. De nachtvoedingen ben ik al vanaf sinds ze 10 weken is. Maar voor de rest geef ik volledig borstvoeding, waarvan 2 dagen gekolfd. En mijn cyclus is nog niet begonnen.
Hallo, Zelf heb ik 13 maanden borstvoeding gegeven en kreeg met 11 maanden weer een menstruatie. De cyclus was niet hetzelfde als voor mijn zwangerschap. Toen had ik een gemiddelde cyclus van 28 dagen. Inmiddels ben ik 5 x ongesteld geweest en steeds wisselende cyclus 29 34 27 33 (ongeveer, weet het niet uit mijn hoofd) Misschien is het bij mij wel anders hoor, doordat ik vrij lang borstvoeding heb gegeven, wellicht zijn mijn hormonen nog wat in de war geweest, zeg maar.
Ik ben ook nog steeds niet ongi geworden. Heb een paar weken na mijn bevalling wel nog bloed verloren heel licht en dan weer iets meer, maar volgens mij had dat nog allemaal met de bevalling te maken. Ben benieuwd wanneer ik het weer word, hopelijk word ik wel 'gewaarschuwd' vantevoren anders geeft het zo'n zooi
Ja, was idd wel prettig geweest... Normaal gesproken voelde ik mijn menstruatie altijd goed aankomen, maar nu dus niet... (de eerste keer dan, nu weet ik dat het komt dus houd ik er rekening mee) Na een avonddienst kwam ik thuis en echt alles was vies! Dat heb ik niet meer gehad sinds de middelbare school... Ik was allang blij dat ik een zwarte broek aanhad, met een lang vest dan zag je het tenminste niet... *schaamde zich dood*