wie weet wat een gek der straks voor over heeft als ze uitverkocht zijn de mijne zit nog 1 verpakking.. wacht nog heeeeel ff af
Zag ze ook alweer op mp staan. Wat een cheapass gedoe zeg. Je kan ze voor 13 Euro gewoon online bestellen.
het zal vast aan mij liggen maar ik vind het maar een sneue aktie, dat er dames een raffel jurkjes kopen om ze vervolgens voor het dubbele excl. verzendkosten door te verkopen.
Tsja, zo zie je dat vaker... Net als die designer for H&M acties, staan de spullen ook altijd vlak daarna op marktplaats...
ja mijn ding is het ook niet, ik koop hem alleen voor mijzelf. Maar vind degene die hem dan voor zoveel meer koopt ook wel dom hoor.
Ja is ook zo, maar het is ook niet leuk als je binnen 24 uur naar de winkel gaat, dat het jurkje uitverkocht is omdat zo een stel mutsen een hele partij koopt.
Zo gaat dat altijd met Wuppies.. Welpies en nog meer van die zooi.. Hele pallets zou ik niet aan durven
Kwaliteit is bagger, vriendin van mij heeft hem gekocht. Ze draagt er een strapless top onder, anders schijnen haar borsten door...en dat voor 69,-
Hier in zwijndrecht zijn ze nog volop aanwezig heb er ook 1 gehaald. Ik moet zeggen hij zit wel erg lekker. Zat net even op MP te kijken en daar vragen ze gewoon 20 euro voor dat jurkje. Erg triest.
aaaaaaaaaaaaaaaah ik wil m ooooook! haha Hoop dat ze m morgen nog hebben, want heb geen auto vandaag en lopen durf ik niet aan als ik naar buiten kijk..en ligt niet heel dicht bij!