Wil even laten weten dat ik supertrots ben op mijn man John. Zoals jullie weten heeft hij het ALS-gen en zal hij dus ALS in de toekomst krijgen.(gemiddeld tussen de 40-60 jaar en hij is 47) Vandaag heeft hij mee gezwommen met de Amsterdam City Swim en hij heeft het gered zonder ook maar 1 keer te trainen of zo heeft hij 2028m door de grachten van Amsterdam gezwommen voor een goed doel.Er is vandaag 629000 opgehaald voor onderzoek en hopelijk het vinden van een medicijn.Ben supertrots op hem !!!
Daar kun je zeker trots op zijn!! Sterkte.. en GENIET van alle momenten nu het nog kan. Dikke knuffel
Daar mag je zeker trots op zijn. Moest gelijk nog aan jou/ jullie denken toen ik over dat zwemmen in A'dam hoorde voor ALS. Maxima zwom ook mee toch? Hopelijk word er een medicijn gevonden. Want dit lijkt me echt slopend voor jullie, als je niet weet wanneer en of ie ziek word.
Ik heb nog aan jullie gedacht, toen ik het zag! In de Vrouw bijlage van de Telegraaf staat ook een interview met een vrouw wiens man ALS heeft
Heeft hij meegezwommen?! Wow! Mooi bedrag opgehaald vandaag. Hopelijk kan er goed onderzoek mee worden gedaan
@iedereen....Dank je wel !!! @Jel...jammer genoeg is het niet een kwestie of hij ziek wordt want dat is 100% zeker het is helaas meer wanneer. En even of topic...wat een geweldige echo foto van je kleine meid.!! Super!! @marloes80...klopt...dat is Xandra...haar man heeft ook ALS. Ze waren er vandaag beiden bij met hun zoontje.
Wat tof! Van dit soort dingetjes word ik even blij, dat hij dat wil en kan! (niet blij dat het überhaupt nodig is natuurlijk, dat is echt een heel verdrietig iets ) Maar daar mag je zeker weten trots op zijn!
Wauw! Respect hoor, mag ook meer aandacht komen voor ALS. Wat een klote ziekte is dat zeg en wat een naar idee dat je als het ware aan het "wachten" ben tot het toe gaat slaan. Hoop zo dat dit een stapje in de goede richting gaat geven en er snel medicatie of misschien wel eem remedie gevonden wordt. Wil jullie ook veel sterkte toe wensen de komende tijd, lijkt mij alles behalve makkelijk!
Respect voor John, maar ook voor jou! Blijf knokken voor jullie gezin, volgens mij zijn jullie er alleen maar hechter door geworden. Hopelijk blijft de ALS nog heel lang weg uit jullie gezin en kan John Dean nog zien opgroeien!