Hallo, Ik werd vorige week en vandaag gebelt, met een raar nummer.... in het engels werd mij vertelt over windows bla bla bla.... Ik wist dit van een collega dat ze je gegevens willen hebben etc. NIET DOEN! Ik heb het ook niet gedaan, heb op den duur gezegt dat ze me niet meer hoeven te bellen en heb opgehangen. Raar volk.... Bij deze de waarschuwing
Jaaaa. dat heb ik hier een paar weken geleden ook gehad! 't Was een slecht engelssprekende man, telefoonnummer waren geloof ik 5 cijfers. Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker meer, 11149. Zoiets. Maar ik heb net gedaan of ik niet goed in engels was en hem niet goed kon verstaan en uiteindelijk de verbinding verbroken. Heel vaag inderdaad....!!
Hier ook. Heb meteen opgehangen. Ze belden meteen weer terug maar die heb ik niet meer opgenomen. Heb wel eens van iemand gehoord dat haar zoon opnam en allerlei instructies ging opvolgen. Hij moest allerlei instellingen op de pc veranderen. Zij had dat net op tijd in de gaten. Ik zou niet weten wat ze willen, toegang tot je pc ofzo?
Ze wisten wel de naam van mijn man te noemen. Ik weet niet meer of ik daar bevestigend op geantwoord heb.
Ik ga sowieso niet opnemen als ze een zichtbaar nummer hebben. Maar echt vervelend hoe ver mensen gaan, pff.
Ik heb ze het hele verhaal laten doen... Toen ze vroeg of ik wat op de pc wilde doen, gaf ik als antwoord dat ik geen pc had! Toch raar dat ze dan ineens ophangen, haha!
Hier ook tijdje terug gehad.. Alleen begon ze idd het gesprek met of ik een pc had. Toen vertrouwde ik het al niet, dus beantwoord met nee en toen zeiden ze dan houdt het op en opgehangen! Ben blij dat ik t gedaan heb.. want nu blijkt het dus idd niet helemaal 100% te zijn dus.