Klopt...Maxima had ook meegezwommen.Zag ook Jochem Uytdehaage en een paar olympische zwemmers(o.a Femke Heemskerk,Pieter van den Hoogenband etc) .Je kon of het hele parcour of in een estafette team meedoen.Er liepen veel BN-ers rond ook op de after-party waar we als vips bij waren maar die heb ik niet mee zien zwemmen.(Beau etc)
Dank jullie wel ! John heeft gisteravond een warme douche genomen en is zijn bed ingedoken maar kon niet meteen slapen.Het was best confronterend om ook contact te hebben met ALS-patienten.Dat hadden we al via internet met in real life is dat toch anders.Gewoon het idee dat wij straks daar ook doorheen moeten gaan is gewoon erg eng.Maar het was ook wel een geweldige dag gisteren.Het bedrag dat is opgehaald is super en het was gisteren ook goed geregeld.Er was lunch,muziek(Veronica),warming-up van Nike,Vapiano pasta after party,Live-muziek later....was dus ook wel een topdag. John had trouwens wel last van zijn rug en van een been vannacht en vanmorgen.Hij heeft versleten tussenwervelschijven en al eerder een hernia gehad en ja dat blijft toch een zwakke plek.Ingesmeerd met SRL-gelei en straks maar even masseren.En lekker de komende dagen even bijtanken.
hallo ik reageer niet zo vaak maar hier wil ik toch even om reageren hierbij wil ik jullie veel sterkte wensen voor de toekomst weet wat die rot ziekte doet mijn schoonvader heeft het inmiddels 7,5/8 jaar hij word inmiddels ook beademd mocht je nog vragen hebben mag je me altijd mailen liefs
respect ik wilde nog even zeggen dat hij ook heel blij mag zijn met zo'n lieve vrouw als jou. erg lief dat je dit voor hem hier schijft en hem zo steunt