Supertuurders actiontest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by TrotsBuikje, Feb 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TrotsBuikje

TrotsBuikje Niet meer actief

Een goedemiddag.
    Vrijdag positief getest met kV test die daarna af liep, super erge kramp gehad. Gister negatief met action test en vanochtend dìt heeeeeel licht, het is al gespoeld. Het is zo super moeilijk om het op de foto te krijgen en het is ook nog heel licht. Geen idee hoever ik in m'n cyclus zit maar kan eigenlijk wel met zekerheid zeggen dat ik vrijdag pas m'n eisprong heb gehad. Dat is dan nog veel te vroeg om te testen natuurlijk, maar tot dat besef kwam ik pas ná het doen van de test. Wie ziet het ook? 'N zou het een Indroger zijn? Ook na het spoelen?

Edit: haast niet te zien helaas :(

Attached Files:

2. TrotsBuikje

Negatief

Attached Files:

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    Ik zie niks , maar als je vrijdag je ei hebt gehad is het ook wel erg vroeg om te testen

4. TrotsBuikje

Dat zei ik al ;). Ik had de pijn even niet geplaatst met een eisprong zoals je ziet sinds 9/1 geen men. Meer gehad, dus zo gek dat ik aan het testen ben is het niet!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zie ook niks.
    Daarbij hebben de actiontesten al een voorgedrukt streepje;)

6. memv2

memv2 Actief lid

Feb 17, 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    De actiontest van mij was echt omowit bij negatief, geen voorgedrukt streepje. Overmorgen maar weer testen.

Share This Page