Stomme vraag misschien, maar toch..!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MBWL, Feb 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MBWL

MBWL Lid

Feb 25, 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje,
    Ik heb mn test van vanochtend (uurtje of 2, 3 geleden) in een opwelling weer opgevist om te zien of er misschien wat veranderd was..
    Hij was negatief en had hem weggegooid, maar nou is er een roze vlek op de plek waar de tweede streep zou moeten zijn.. Zegt dat iets of gebeurt dat altijd met testen die je laat liggen?? :eek: *sorry voor de beginners vraag..*

2. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    2,091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Heb je een foto? Mijn test was eerst ook negatief, maar na 2 uur zag ik toch een heel licht streepje. En ik ben nu ruim 8 weken zwanger. Welk merk test heb je gebruikt?

3. MBWL

MBWL Lid

Feb 25, 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm ik zal even snel een foto gaan maken..
    Ik weet het merk niet, ik woon (pas 6 maanden) in het buitenland en het is een test die mn schoonzusje voor me heeft gekocht, maar hij ziet er uit zoals zon witte cassette met een rond gaatje waar je urine op druppelt.. moment ik ga een foto maken!!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Maak een foto en plaats hem even.

In elk geval is een vlek geen streep, maar komt het eerder door opgehoopte urine, indroogvlek.

Ik zou er niets uit afleiden, maar over een paar dagen opnieuw testen. Er staat niet voor niets in de bijsluiter dat je de test binnen een bepaalde tijd af moet lezen (waarom zou dat er anders staan?).

Maar zolang als je nog niet ongi bent, is er nog hoop!

Zou je ook eens 5 druppels water in het druppelvak willen doen, even wachten en dan een nieuwe foto maken en plaatsen?

5. MBWL

MBWL Lid

Feb 25, 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    #5 MBWL, Feb 26, 2014
    Last edited: Feb 26, 2014
    De badkamer is bezet xD Kan niet bij mn test nu :p Verdorie!

EDIT: hebbes. dit is dus de test van vanochtend, 2,5 uur later. Ik heb er nu water op gedruppeld, ben benieuwd of dat wat doet ^^ Waarschijnlijk wil ik t gewoon te graag zien maar dank jullie voor het kijken hoor, anders loop ik mezelf er dagen mee gek te maken..

Attached Files:

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Deze is helaas vals!
    Even opnieuw een testje doen..succes!!

7. MBWL

MBWL Lid

Feb 25, 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx BabyAngel, zat er dik in natuurlijk, maar ik moest het toch van een ander horen haha.. Gaan we overmorgen ofzo gewoon weer lekker verder stressen :D

8. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    2,091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Helaas is deze test mislukt. Morgen ff opnieuw

Share This Page