Vanmorgen weer getest, nu met de predictor early nieuwe variant, las ik goede verhalen over.. Maar echt weer een meeega tuurstreep.. Do/vr mn nod zit nu 10 dpo ong moet ie dan niet duidelijker zijn??
Ik zie niets helaas. Mijn test was wel donkerder op 10/11 maar er zijn er ook genoeg die pas op 12 of pas op NOD positief testte. Ik duim voor je.
Ik zie wel iets dus ik hoop voor je dat hij mooi oploopt. En tsjah sommige vrouwen hebben op 10 dpo een duidelijke streep en anderen niet. Is afwachten meid.
Op de tweede foto zie ik wel iets, niet roze, maar zou het wel een tuurstreep noemen. Mijn eerste streepje kreeg ik ook heel moeilijk op de foto en op dit forum leek hij totaal niet roze, terwijl dat in het echt wel zo was. Ik duim!
Ik zie iets vaags maar je foto's zijn (met name foto 1) echt donker. Kan je hem op een witte ondergrond leggen en in daglicht een foto maken. En waarom moet hij donkerder zijn? Je bent pas 10 dpo. Als je innesteling op bijv. dag 8 was dan is het hcg oploop net 2 dagen bezig en is het normaal dat er nog geen knalstreep staat (ook niet op een mega vroege test zoals deze)
Dankje, ik heb er ook nog weinig kaas van gegeten.. Ben alleen zo ongeduldig, slechte eigenschap haha..
Oh ik had je laatste foto nog niet gezien maar daar hoef ik echt niet voor te turen hoor! Ik zie heel duidelijk een streepje lopen, voorzichtig gefeliciteerd!!
Op de laatste foto zie hem wat duidelijker. Ik duim dat hij gaat oplopen. Ps. Probeer bij dezelfde test te blijven. Met verschillende merken testen kan je oploop niet goed zien.
Dankuwel dames.. Voelt nog onwerkelijk haha nog maar ff afwachten. Had ook een digitale gedaan cb met wekenindicator maar die zegt nog niet zwanger.. Miss nog te vroeg. Aahh ik hoop het zo! 🙏🏻