Ik zie een vaag tweede streepje. Misschien ben je inderdaad een middag-tester. Dan test je 's middags duidelijker dan 's ochtends. Misschien morgenmiddag maar weer een testje doen? Je blijft wel bezig zo. Hopelijk morgen een duidelijke streep!
zo was mijn eerste test ook op 9 dpo in de ochtend zoals je in mn album heb gezien. Ik duim voor je hoor!
Hoop het ook voor jou Friesin! Baal er van dat ie gister al zoveel donkerder was.. Nu weer tuur tuur haha. In het echt zie je het wel duidelijk zitten.
Ik zie hier een heel licht streepje. en tjah afwachten is moeilijk hea . hoop dat hij gaat oplopen voor je
Hallo allemaal, Zien jullie ook tuurstreep of ben ik me aan het verbeelden. Heb het heel moeilijk op de foto gekregen..
Klavertje ik zie niks hoor Maar dit is een lh test.. Ik zou als ik jou was mijn eigen topic openen Want dit topic is van Podex 👊
Ik zie niks maar je kan beter ff je eigen topic aanmaken of in het topic vage zwangerschaptesten plaatsen!
Ik had dit ook en dit liep uit op een vroege miskraam. Ik hoop dat ie bij jou mooi oploopt, succes meid!
Dit is het rijtje tot nu toe.. Links was gistermiddag, midden was vanochtend en rechts is vanmiddag..
Ik denk te zien dat de test van vandaag donkerder is dan die van gisteren. Vergeet niet dat de concentratie van het hcg in je urine per plasje kan verschillen.
Dat klopt, alleen had zo gehoopt dat ie vanmorgen al wat donkerder was haha.. Ik kan alleen maar hopen en afwachten! In het echt is die van gistermiddag eigenlijk precies gelijk aan die van vanmiddag.. Alleen had ik toen wel langer mn plas opgehouden en minder gedronken als vandaag..
Ik zie op je testje van vanmiddag toch echt weer een streepje! Hopelijk loopt hij morgen op, duim met je mee! Xx
Ik zie van gister en vanmiddag een vaag streepje. Die van vanochtend zie ik niks. Hopelijk morgen of overmorgen een beter zichtbare!