Hoi dames, Graag hoor ik ervaringen van andere dames. Wie heeft er ook zo'n kruidvat test gehad 4 dagen voor NOD, maar werd uiteindelijk toch ongesteld? Ik ben mezelf gek aan het maken Alvast heel erg bedankt!!
Ik had deze 3 dagen voor nod en werd niet ongesteld. Ben nu 35 weken bijna. Ik zat wel aardig in de rats tot nod omdat ik zo vroeg had getest want kan nog alle kanten op. Hoop voor je dat alles goed blijft gaan, het is een duidelijke streep ☺
Bedankt voor jullie reacties! Voor duidelijkheid zal ik helaas toch echt nog even moeten afwachten ben ik bang
Ik! Aantal positieve kv testen en clearblue 1-2 en toch ongesteld geworden. Vroege mk. Eerder ook streepje gehad op kv en ook ongesteld. Nu ben ik zwanger en geef je (en nee ik deed dat zelf ook nooit haha) echt t advies te wachten tot NOD en de dagen daarna. Lopen ze dan duidelijk op dan gaat het de goede kant op! Succes! Want het is wel een duidelijke streep waar ik ook heel blij van zou worden!
Deze test is positief. Nu nog even wachten of die gaat oplopen. Ik had ook zon soort streep op dag 24 van mijn cyclus dus ik dacht ook veel te vroeg te zijn met testen maar achteraf bleek ik die keer een korte cylclus te hebben gehad dus was ik 1 á 2 dagen voor NOD, hele week heb ik toen in spanning gezeten of de testen wel zouden oplopen. Gelukkig deden ze dat. Ik heb toen getest omdat ik mij zo raar voelde. Wist het gewoon zeker.
Bedankt voor jullie reacties!! Ik ga heel erg hopen dat ze oplopen! Jullie (bijna) allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet er lekker van!!
Ik hoop van harte voor je dat ze oplopen maar positief testen voor NOD blijft wel een risico. Maar ik snap het maar al te goed. Ik kon ook nooit wachten tot NOD!
Ik ben zelf ook nog matig positief hoor. Durf ook niet teveel te hopen omdat het de vorige keer mis is gegaan. Maar goed, duidt er in ieder geval op dat het eitje is ingenesteld toch? Nu nog afwachten of het ook mooi blijft zitten.
Ik had er ook zo eentje 4 dagen voor nod en niet ongesteld geworden hoor.in januari een mooi kadootje gekregen
Zoals jullie waarschijnlijk begrijpen kon ik het vanochtend weer niet laten om nog een keer te testen. Onderste test is van vanochtend. Het zal nog wel niet zoveel zeggen. Als alles goed zit verwacht ik eigenlijk pas over twee dagen een wat duidelijkere test. Maar toch al de nodige kriebels hier hoor
Ik had zo' n test 3 dagen voor nod. Hij lijkt wel iets op te lopen maar om mooi verschil te zien zou ik om de 2 dage testen. Of morgen de test van gisteren en morgen vergelijken. Succes