L10, belooft "morgen in huis" maar versturen gewoon met post nl dus vertraagd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Schrikje41, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schrikje41

Schrikje41 Actief lid

29 mrt 2013
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals elke dame die wil testen, zit je er niet op de wachten als je testen later aankomen!

Deze webshop adverteert met "morgen in huis", maar ze versturen gewoon via post NL, niets dus morgen in huis!

Ik zeg: adverteer dan met "dezelfde dag nog verzonden", dan maak je je klant ook niet blij met een dooie mus. Bah, ik ken webshops die "morgen in huis" roepen EN waarmaken, omdat ze speciale verzendregelingen hebben oid. Deze shop dus niet.

Verder zijn ze wel goedkoop en zijn de testen vast prima, maar ja, als ik zeg morgen in huis dan wil ik ze ook wel morgen in huis. Uiteraard heb ik geklaagd, maar ze reageren alleen met: "de vertraging is waarschijnlijk ontstaan bij de post...." Zwak zeg! Ik vind dus dat je dat niet kunt maken als je adverteert met "morgen in huis".

Ik post dit hier om even te waarschuwen. Daar bestellen prima, maar reken er niet op dat je ze de dag erna in huis hebt dus.

Ik schrijf hier overigens meestal onder een andere naam maar wil niet dat anderen weten dat we soort van proberen zwanger te worden :)

Deel Deze Pagina