Dunne modellen voor grote maten

Discussion in 'De lounge' started by Joycey, Oct 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Er zal wel eens vaker een topic over geopend zijn; maar ik kan mij daar echt aan storen. Ik heb maatje olifant - jammer maar helaas. Ik ben ermee bezig (afvallen en zulks) maar tot die tijd behoud ik maatje olifant.

Vervolgens zit ik op sites zoals Ulla Popken, C&A, M&S mode of gewoon de Wehkamp ofzo... En overal zie ik dunne modellen de grote-maten-kleding aan hebben. Hoe kun je in vredesnaam weten of dat model bij je past of niet? Serieus, een BODY FORM JURK. Ja, dat zo'n jurk mooi staat bij een dame met maatje 34 snap ik. Een juten zak staat nog mooi bij een model met maatje 34. Ik erger mij er echt gruwelijk aan!

IK HEB NIET MAATJE 34! Hoe goed is dit voor de beeldvorming? Geef gewoon dikke modellen een kans - met dus +maat 46 en groter ofzo. Ik heb niks aan de beschrijving: dit staat leuk bij mensen met een driehoeksfiguur, want je krijgt als nog een zandloper-effect.

Jongens, al het stof van de wereld zorgt bij mij niet voor een zandloper-effect. Ik ben een dikke blob! ZORG VOOR DIKKE BLOBS DIE DE KLEDING PASSEN! Afschaffen; dit dunne-modellen-voor-oversized-kleding-principe. Ik wil dikzakken zien! Ik sta wel model als het moet (als ik de kleding mag houden :p).

Bedankt voor de aandacht :D

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    nou dan ben je niet de enige die zich eraan ergert ....

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou echt hè? Een bodyforming jurk bij een model met maatje nul - ja die staat leuk ja. Maar of hij ook leuk staat wanneer ik hem aan heb met mijn muffintop, of nou ja, mij kennende met een dikke tractorband om mijn buik dan ;)

Welke body? Godssakkes.... Waarom doen die bedrijven dat? Dat slaat toch echt compleet helemaal nergens op?

Ik bedoel; dan heb je iets wat bedoelt is voor de dikzakken onder ons - verenigd u! En dan krijg je dit te zien:

67652490 - broekjurk

Sorry hoor, dat meisje verdrinkt. Iemand; ga haar redden!

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vind dat ook zo achterlijk!

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Ik vind het ook vervelend. En ook allemaal van die lange modellen.
    Ik ben olifantje op kleine poten!
    Dan zie je werkelijk een superleuk jurkje, tot de knieën, daaronder mooie schoenen/laarzen/whatever..
    Trek ik 't aan, is het jurkje een enkelmodel xD

6. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maar dat is toch geen maat 34 model? Ze heeft zeker wel maat 40 of 42.

7. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Eens. Dan denk je idd waarom zo'n dun grietje ik wil zien hoe het staat bij meiden met maat 44 of meer zodat wij ook een goed beeld hebben van hoe kleding valt.

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Is dat zo??? Nou, dan is ze nog te dun voor mijn beleving :D !
    Ik hoop in ieder geval wel dat ze haar zwemdiploma heeft in die outfit.

Mijn God nog aan toe! Arm schaap. Heb je een mooi figuur, niks om over te klagen, moet je nog een zak over je heen aantrekken. En nog haten de dikkerds je. Slaat helemaal nergens op dit.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb gewoon de neiging om alle advertenties van kleding die ik in mijn kast heb hangen op te slaan en zelf model te staan en een website te openen met 'echte' foto's van hoe kleding valt als je een dikke olifant bent.

Mja, dan heb ik cash nodig om alle kleding te scoren :D
    Exact de collectie van de site nabootsen. Just to piss them off.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou dan is ze aaaaardig slank voor iemand met maat 40/42..

Mocht willen dat ik er zo uitzag in maatje 40/42

11. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Whaaa ik ben dus niet de enige die zich hier over opwind!! Het is toch niet met elkaar te vergelijken! maatje 0 of maatje Walrus zoals ik :D
    En dan trekt zo'n dunne dame de kleren aan, denk je wauw.. vervolgens wil ik het passen... Juist ja!! Werkelijk geen gezicht!!!! Zou je nog nie als nachthemd willen gebruiken.. beetje jammer!! :)

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Helemaal eens. :)

13. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ja, erg hé? Dan zie je iets wat er op de website hééél leuk uitziet en als je het dan binnenkrijgt zit het echt voor geen meter! Vind dat ook zeer ergerlijk!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

H&m heeft wel vollere modellen vindt ik

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Niet dat ik maat 60 heb hoor - maar STEL NOU dat je maat 60 hebt; hoe kun je hier nou een beeld van vormen?

68266121 - jurk

Je borsten zijn waarschijnlijk meloenen - je buik is 1 grote blob. Je heupen hebben een eigen gravitatiebaan... Er hangen twee blobs op de plekken waar je kont zou moeten zitten en dan moet je met die foto in kunnen schatten of het staat - ja of de nee. Het meisje heeft geen borsten, geen kont, geen buik, het meisje heeft een lekker snoetje en botten - dat wel. Hoe representatief is dat?

Gebruik mij dan op de foto! Ik kwalificeer voor elk minpuntje.

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

H&M heeft nauwelijks kleding voor olifanten ;)

17. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

Oct 19, 2013
    2,646
    1,529
    113
    OV
    Hihi, jullie taalgebruik is prachtig. :D

Maar ik snap het. Ik heb zelf een maat 38, maar als alle modellen die kleding in mijn maat showen dan hooguit maat 34 hebben kan ik niet zien wat mij goed gaat staan. Ik heb namelijk wél een kont, in tegenstelling tot de vertoonde dames. En blader ik dan door en kom ik dingen tegen waarvan ik denk: hé, een normaal model, dan is het de grote maten sectie. Allemaal te groot voor mij. Daar kan toch niemand iets mee?

18. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
  19. Evvie

Evvie Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    1,118
    30
    48
    Dat is inderdaad erg... Ik ben met mijn maatje 42 toch echt niet zo slank als die modelletjes, waar zijn de echte plus size modellen?

Ik heb jaren geleden ook wel eens wat gepast bij ulla poppen, maar dat zijn inderdaad mega lange kleren. Maar dat is weer wat anders...

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

H&m heeft grote maten en misschien geen grote collectie maar ze hebben het wel;) en ze gebruiken geen dunne modellen.

Edit: heb eens gekeken net en valt toch vies tegen....gewoon normale figuren als je het mij vraagt. Voorheen hadden ze een grote model:x

Share This Page