Ik weet op dit moment echt niet wat ik denken moet ..... Op 15maart had ik een positieve test in handen en waren we dolgelukkig dat ik zwanger was.Die test was van kv 2 voor 5.Die maandag en woensdag erop nog 2 testen gedaan en die waren van clear bleu zwanger/niet zwanger en binnen de drie min stond er duidelijk zwanger. Niet alleen de testen gaven het aan maar ik voelde me ook echt zwanger!moe,veel plassen,zere borsten,honger etc dus gewoon een heerlijk gevoel. Tot afg vrijdag avond....ik ging naar de wc en met het afvegen zat er ineens wat bloed op het wcpapiertje,balen maar verder geen klachten dus dacht afwachten.Maandverbandje ingedaan maar niks meer verloren ook niet s'nachts.Zaterdag overdag elke keer met plassen hetzelfde verhaal weer bloedverlies,het is helder rood maar geen slijm en of stolsels en echt alleen met afvegen.S'middages een paar druppels op mijn maandverband maar echt minimaal en nog steeds geen buikpijn of andere klachten. Dit is zondag en maandag zo doorgegaan en dacht dat ik gek werd....had ik nu een miskraam of niet.Heb natuurlijk zitten google en elke x was het verhaal van kan innesteling zijn of een soort ongesteldheid,of een stolsel maar meestal gaat een mk samen met buikpijn en of stolsels en echt nergens last van. Maandag verloskundige gebeld en die zie ik kan je niet helpen je bent te vroeg dus afwachten en op zijn vroegs kan je maandag langskomen en kunnen we kijken met een echo. Vandaag voelde ik me echt zo klote dat ik een andere verloskundige heb gebeld en na mijn verhaal aangehoord te hebben kon ik gelijk langs komen voor een echo(zo kan het dus ook)Helaas weet ik nog niet veel meer want ze kon nog geen hartje waarnemen daar is het te pril voor maar ze kon wel zeggen dat ik zwanger was.Maar of het bloedverlies een dreigende miskraam is of toch wat anders dat moet de tijd leren.... Nu heb ik volgende week weer een echo en tot die tijd in spanning....wel heb ik nog steeds zwangerschapskwalen en dat was positief zei de vk.Blijf moe,zere borsten en vanaf gister echt misselijk. We zitten nu echt tusen hoop en vrees....wat gaat t worden?Herkenbaar bij iemand? Verder wil ik iedereen die in het zelfde schuitje zitten veel sterkte toe wensen. knuf x
hey hey ik heb het ook gehad met mijn tweede kindje en die is gezond geboren gelukkie maar heb het ook zo gehad en toen ging het mis dus tja is heel moeilijk te zeggen sommige hebben met een miskraam geen pijne buik of stolsels had ik ook nie maar vruchtje was toch weg 50\50 dat het goed ga natuurlijk hoop ik dat het een innestelingsbloedingetjuh is en dat je beeb goed groeid duim voor je xx
@dolfina22 Dankjewel voor je antwoord,tja daarom is het zo moeilijk want 50/50 kan 2kanten op gaan. Ik vroeg de vk of ik misschien nog een test kon doen maar ze zei dat het geen zin had want het zou een verkeerde uitslag kunnen geven. Wat ik ook zo moeilijk vind is dat ik me echt zwanger voel,vanacht ook weer 2 eruit om te plassen en mijn (.)(.) blijven gespannen. Duimen,duimen,duimen en hopelijk kom ik deze dag weer snel door. knufx
@sammie.. wat een onzekerheid. In t novmama's lijstje staat ook iemand die al een week helder bloedverlies heeft.. ze heeft nu 2 x een echo gehad en twee x is er niets aan de hand.. groeit goed en hartje klopt.. het hoeft dus idd niet mis te zijn...houd moed meis.. bloedverlies is niet altijd negatief....als snap ik je vreselijke zorgen maar al te goed.. zou me net zoveel zorgen maken hoor.. dikke knuff en succes..