Ik was even weer benieuwd hoe het ging ? Ik lees dat de gezonde beeb het nog steeds goed doet! Super fijn om te lezen. Jammer van het andere kindje. Hopelijk voel je je verder goed en kan je langzaamaan echt genieten
Nou, ik voel me fysiek gezien steeds minder goed, maar ik omarm het met liefde! Genieten zit er nog niet echt in, daarvoor vind ik het allemaal nog veel te spannend, maar langzaam durf ik wel soms een beetje weg te dromen. ♡
Hihi lekker omarmen er komt een periode dan voel je je helemaal oma last van je bekken enz een beeb die je blaas als springkussen gebruikt tof Ik zeg lekker verder dromen En dan heeeel langzaam? Toch richting genieten gaan
Genieten komt vanzelf en waarschijnlijk halverwege 2e trimester dan voel je je waarschijnlijk lichamelijk heel goed, krijg je een buikje, en voel je de eerste schopjes!
Voel jij je nu al helemaal oma? Dan ga je het nog zwaar krijgen als je baarmoeder over een paar maanden formaatje watermeloen is. OT: heel blij voor je @nizzie86 ❤. Snap dat het enorm spannend is.
Lief dat jullie nog steeds aan me denken! We hebben vanochtend weer even mogen spieken, en jullie krijgen allemaal de hartelijke groeten van baby Ariana! (Dat is haar werktitel. Lang verhaal, maar ze is tot groot ongenoegen van mijn man een soort van verwekt op de muziek van Ariana Grande, en daarom heb ik haar deze naam gegeven. Lekker ordi. ) Ze doet het ontzettend goed. Ze groeit precies op schema, haar hartje klopt sterk en de navelstreng zag er gezond uit. Bizarre gewaarwording om daar bloed doorheen te zien stromen! Ik deel nu gewoon bloed met mijn baby'tje! Wauw. Verder was ze weer lekker aan het dansen zoals altijd, en ze zwaaide ook nog even naar ons. Ze lijkt geen last te hebben van de vanished twin, dus dat is fijn. In principe is de termijnecho volgende week niet meer nodig, omdat nu al bij vier verschillende echo's dezelfde uitgerekende datum is vastgesteld, maar mooi dat ik hem wel laat staan om weer lekker naar ons monstertje te kunnen kijken. Ik ben zo blij!
Je zegt steeds haar en zij, is het een meisje? Weten jullie dat al? Wat fijn dat het zo goed gaat, heerlijk!!! Zit de vanishing twin er wel nog, of inmiddels niet meer?
Nee, we weten nog helemaal niet wat het wordt, maar aangezien we haar Ariana hebben gedoopt is het automatisch een zij. Heb wel een sterk voorgevoel dat het een meisje is, maar de geslachtsbepalende echo is nog heel ver weg. Is niet erg hoor, ik heb heel veel geduld. Eerst maar eens die twaalf weken aantikken en hopen dat Ariana slaagt voor de combinatietest. De twin zit er nog; een vruchtzakje inclusief vruchtje. We krijgen ook telkens een foto van de twin mee, 'omdat het toch het broertje of zusje is van die ander', maar wij voelen dat zelf helemaal niet zo. Het was vanaf dag één al duidelijk dat de twin het niet ging redden, en ik ben echt allang blij dat Ariana het zo goed doet. Tuurlijk is het een raar besef dat ik eigenlijk in verwachting had kunnen zijn van een tweeling, maar het is zoals het is.
Haaa benieuwd of het echt een Ariane blijkt te zijn! En anders Adriaan dan maar? Groeit de twin wel nog mee? Of staat die stil in groei?