Vandaag is het een maand geleden dat mijn miskraam begon. Ik had verwacht dat vandaag een hele zwarte dag zou zijn waarin ik nog veel zou terugdenken, en over hoe ver ik nu zou zijn geweest etc. Maar, ik heb gisteravond een test genomen en ik ben meteen weer zwanger Zo'n dubbel gevoel vandaag! Ik had verwacht dat ik door mijn miskraam heel angstig hier weer aan zou beginnen, maar ik wil het juist van de daken schreeuwen (ik heb het al.. best veel mensen verteld ). Ik heb zo erg het gevoel dat het nu wel goed zit. Ik heb geen greintje angst. Ik hoop dat mijn vertrouwen terecht is. Fingers crossed!
Knap dat je zo positief kunt zijn! Ik ben met veertien weken nog steeds soms bang voor herhaling, al duurde het bij mij anderhalf jaar voordat ik weer zwanger raakte na mijn miskraam. Dat zal ook meespelen. Zou fijn zijn voor je als het deze keer goed mocht blijven gaan!
Ik hoop ook voor je dat je vertrouwen terecht is, lijkt me spannend na zo'n miskraam. Hopelijk gaat het nu wel gewoon goed en is je positiviteit een goed voorteken.
Gefeliciteerd!! Super fijn dat je er zo positief in staat. Hoop dat ik me bij je mag voegen volgende week als ik getest heb
Wauw, wat wonderlijk dat je alweer zwanger bent. Het lijkt me een heel dubbel gevoel, na de miskraam. Je bent nog in de rouw om je vorige kindje, en dan ben je nu weer zwanger. Ik kan me voorstellen dat je naast blijdschap ook heel veel angst voelt om dit kindje ook weer te verliezen. Heel erg knap dat je er zó positief in staat dat je het ook al aan heel veel mensen verteld hebt, terwijl je gisteren positief testte. Jij bent snel, haha! Ik wens je een fijne zwangerschap!
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Ik heb al veel meer klachten dan de vorige keer, en mijn test was veel donkerder dan de vorige keer, dat terwijl ik nu een dag eerder heb getest. Genoeg HcG aan het werk in ieder geval, fingers crossed! @Pancakes de vorige keer had ik het alleen ouders en schoonouders verteld, en toen het misging merkte ik dat ik er eigenlijk gewoon heel graag over wilde praten dus toen heb ik een aantal goede vriendinnen verteld over de miskraam terwijl ze niets van mijn zwangerschap afwisten. Ik heb daar zoveel steun aan gehad dat ik het ook leuk vond om ze nu het goede nieuws te vertellen ! @nizzie86 wat ongelooflijk zwaar moet dat zijn om die uitgerekende datum te zien passeren zonder nieuwe zwangerschap. Heel veel respect voor jou en je situatie en wat ongelooflijk fijn dat je nu voorbij de 12 weken bent. Ik duim voor jullie
Wat fijn dat het gelijk weer raak mocht zijn! Gefeliciteerd. Super dat je er zoveel vertrouwen in hebt.
Van harte gefeliciteerd! Je hebt precies hetzelfde als ik had. Binnen een maand weer een positieve test. Heel raar, heel fijn. Maar in tegenstelling tot jou vond ik het wel heel eng. En nu ik 26 weken zwanger ben, denk ik nog steeds, ik had 31 weken zwanger kunnen zijn..