Midden maart hebben we een feest met als thema 'gala'. Leuk! Maar een jurk vinden is een drama! Ik heb maat 46/48, dikke buik en borsten en een beperkt budget (rond de 80 euro). Nou dat is echt een drama! Iemand een goeie tip? Liefst met een foto van de jurk...
Poeh, er is zoveel keus. Heb je niet iets in gedachten wat je ongeveer wilt? Stijl, kleur, etc? Helpt misschien wat makkelijker O ja, vergeet de schoenen niet. Misschien een paar in gedachten nemen en daar een jurk bij zoeken?
Tja, je woont België. Misschien kijken bij avondjurken in een trouwjurkenwinkel. Weet niet of die nog in de uitverkoop zijn. En anders een mooi zwart smoking broekpak met wat glitters hier en daar. Toch ook heel feestelijk..
Soms heeft C&A wel een aantal feestjurken. Ook in maatje 48. En misschien ook es bij Paprika of Ulla Popken gaan kijken?
Misschien is de website van bonprix wat voor je staan voldoende jurken op. je kan makkelijk zoeken op soort jurk en op maat.
In Arnhem is een winkel Dreamdresses. Ze hebben ook een website met een klein gedeelte van hun collectie. catalogus grotemaat-galajurk Dreamdresses
Ik wil iets dat niet te bloot en opvallend is. Binorux heb ik al afgespeurd net als andere websites. Maar niks gevonden... In een bruidswinkel is het duur en al vlug té. Het is een personeelsfeest dus wil een rustige jurk. Paprika en ulla vind ik vaak te ouderwets. Bedankt voor alle tips .
C&A maxidress? Bestel nu bij wehkamp.nl C&A feestjurk? Bestel nu bij wehkamp.nl Avondjurken online kopen? Bestel snel en eenvoudig bij ons | OTTO Vintage jurken | retro jurken | TopVintage.nl miss etam/bonprix/neckermann ook allemaal mogelijk alstu..
Een zwarte jurk die omder de borsten wijd uitloopt, evt een bolero jasje erover, glitterketting, zwarte hakjes en tadaa! bij peek en cloppenburg hebben ze veel mooie jurken voor goede prijs!
De bovenste vind ik echt mooi maar wehkamp levert niet in België . De andere sites heb ik ook allemaal bekeken maar alles wat ik mooi vind is of te klein of te duur...
Mijn zus woont in NL maar da's een heel stuk rijden en die zie ik tussendoor niet meer. Ik woon inderdaad bij de grens dus ik kan wel gaan kijken in Maastricht . Moet je bij asos alles op voorhand betalen? Ik moet meestal heel wat passen voor er iets uitkomt dus is geen optie dan. Zou jammer zijn want ze hebben wel mooie dingen!