In dubio, hoe zouden jullie dit doen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elleke, Mar 31, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,835
    170
    63
    Hoi allemaal! Vanmorgen heb ik de huisarts gebeld om Primolut te vragen. We hopen op vakantie te gaan binnenkort en moet precies die week ongesteld worden. Ik vloei altijd vreselijk en er half ziek van, dus heb besloten bij hoge uitzondering dit te vragen aan de huisarts. Alleen.. wij hopen elke maand weer op een zwangerschap. Met Primolut moet je 3 dagen voor je verwachte menstruatie beginnen. Kan ik van een vroege zwangerschapstest op aan, en als deze negatief is, met de Primolut beginnen? We hopen er al een lange tijd op, en het lukt maar niet, dus ga er stiekem niet vanuit dat het deze maand wel zo is, maar voor t zelfde geldt wel.. Hebben jullie tips, voor eventueel een betrouwbare vroege zwangerschapstest?
    En misschien zie ik wel een hele makkelijke andere oplossing over t hoofd, dan hoor ik het ook graag ;)

2. momim

momim Actief lid

Feb 21, 2019
    343
    213
    43
    Ik zou dat zelf niet aandurven, op basis van een negatieve test starten voor de dag dat je ongesteld moet worden. Ik zou of kiezen voor een maand overslaan en dus condooms oid gebruiken en primolut voor de vakantie of accepteren dat je mogelijk ongesteld wordt tijdens de vakantie (en extra hard duimen voor een zwangerschap).

Elleke and Spectre like this.
  3. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

Jul 21, 2018
    2,016
    1,560
    113
    Female
    Ik zou de gok niet nemen en de maand voorafgaand niet proberen zwanger te worden.

Share This Page