supplementen voorbereiding cryo terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ZoWelkom84, 1 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danimaxim78

danimaxim78 Actief lid

11 feb 2014
    107
    0
    0
    35 jaar, 1e ICSI op 16-12-2013 gehad
    B3, B6, B11 en B12 worden ook volop toegelicht in haar boek.

Het lukt me niet om een fotootje toe te voegen...anders kon ik ff een pagina van haar boek toevoegen

2. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Dat boek heb ik idd ook.. Maar dan heb je echt geen leven meer. Ik heb dat een tijd gedaan, alle slechte suikers gelaten.. Ik, persoonlijk, werd daar echt doodongelukkig van.. Boodschappen doen vind ik al niet leuk maar toen werd ik helemaal gek.. Gaf me zoveel meer stress.. Weeg normaal 57 en toen nog maar 50, kilo's vlogen er wel af.. Maar leek wel een obsessie voor me.. Manlief werd er ook niet gelukkiger op..

Al die superfoods deed ik maar ook dat gelaten op een gegeven moment..
    Al die supplementen ook gebruikt maar later ineens mee gestopt.. En nu begin ik toch weer te zoeken naar, voor mijn gevoel, goede supplementen. Waar ik me goed bij voel en niet wat me enigszins onzin lijkt :)

Tarwekiemolie slik ik al heel lang en geeft me opZich wel goed gevoel.. Kan geen kwaad ook dus blijf ik lekker slikken:) je probeert erens houvast in te zoeken he.. Dat is het 'probleem' alles wil je aanpakken

3. danimaxim78

danimaxim78 Actief lid

11 feb 2014
    107
    0
    0
    Ik vond het boek heel verhelderend en ben er ook niet anders door geworden of gaan leven, wel bewuster. Ik slik nu DHEA op advies van Dusseldorf. Mocht het echt niet gaan lukken, dan wil ik alles geprobeerd hebben zodat ik dan ook kan accepteren dat het niet gelukt is. Meer kan ik op dit moment niet doen.

Maar succes verder met je behandelingen!

4. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    DHEA is toch om meer eitjes/follikels te krijgen?

Ik heb dat ook voorgesteld aan prof De Sutter maar mijn amh waarde was nog heel goed en vond ze niet nodig, maar als het de kwaliteit kan verbeteren wil ik het zeker overwegen en nogmaals navragen!

Dank je jij ook!!

5. danimaxim78

danimaxim78 Actief lid

11 feb 2014
    107
    0
    0

DHEA schijnt het systeem waaruit je eicellen ontwikkelen te verbeteren. Tevens werkt het ook op je immuunsysteem. Het geeft niet meer eicellen, wel kwalitatief betere eicellen. Wij habben van de TP's die we hadden topembryo's van de buitenkant, maar kwalitatief zegt het weinig. Oud collega van mij werd zwanger van embryo's met fragmentatie en behoorlijk mindere kwaliteit zoals ze dat dan zeggen. De topembryo's bleven bij haar niet zitten. Als het genetisch maar goed is, helaas kunnen ze dat op het oog niet zien.

Gelukkig zijn ze in het buitenland al veel verder en geen standaard protocollen.

Ik had tijdens onze 2e poging acupunctuur gedaan i.c.m.met chinese kruiden en behoorlijk meer bevruchtingen. Daardoor ben ik toch verder gaan kijken qua voeding.

Wellicht is bij jou alles goed als je schildklier op pijl is. Dat kan behoorlijke impact op je lijf hebben.

Het blijft toch hopen op een klein wondertje...

6. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.818
    2.678
    113
    B6 heb ik de vorige poging geslikt. Maar dat was net negatief in het nieuws geweest bij Radar omdat je er neurologische problemen door kon krijgen. Een te hoge dosis kan leiden tot zenuwschade. Ik kreeg na een week slikken tintelende armen en benen, en ben toen weer gestopt, vond het toch te eng om te slikken zonder mijn waardes te weten.

7. klavertje3

klavertje3 Actief lid

22 nov 2013
    140
    0
    0
    ziekenhuis
    Bussum
    Zowelkom 84

Wij zijn 3 jaar bezig maar je moet niet zomaar van alles gaan slikken wat je uit boekjes leest etc
    altijd in overleg, na anderhalf jaar mag ik nu ook aan de thyrax dankzij arts in Düsseldorf die schildklier op het randje vond en vit d3, Nederland vond dit goede waarde. Maar kijk uit met wat je slikt kan ook tegen werken. Adevies ga naar een Mesoloog Fineke Selles ze zit in Dronten en Utrecht zei kan aangeven wat je lichaam te kort heeft.
    Misschien is de reactie hard maar ook vitamine en minerale is het HET niet baat en niet dan schaad het niet,

Succes

8. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwangerschapsvitamine van Solgar, omega 3, en chorella op advies van acupuncturist. Succes dames!

9. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    @Klavertje3 voor mijn gevoel slik ik geen extra gekke dingen d3 is ook goed voor innesteling en de meeste mensen hebben een tekort. Daar zie ik dus geen probleem in. Met tarwekiemolie heb ik altijd positieve test gehad. Blijf ik ook lekker slikken :)

Alleen de b12 is nu veel over te doen. Ik slik al 4,5 jaar foliumzuur en een jaar dubbele dosis (aanraden arts) maar geen aanvulling op b12. Je kan foliumzuur-paradox krijgen.

Acupunctuur doe ik idd ook, heerlijk is dat :)

Bedankt voor de tip!

10. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Die Chinese kruiden ken ik ja! Maar het sloeg bij ons op de darmen!

Deed jij dat met het spuiten van de hormonen ook samen?

11. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hoi dames,

Vandaag uitslag van vitamine B12. Deze is 338. Volgens huisarts goed maar nu dacht ik dat bijv dusseldorf hogere waarde B12 hanteert.

Weet iemand welke waarde Dusseldorf hanteert?

X

12. 22baco

22baco Lid

6 apr 2015
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik slik momenteel alleen multivitaminen en foliumzuur, we moeten eerst de pesa afwachten of we kunnen beginnen met ISCI.. Dan ga ik uiteraard meer slikken haha

13. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hoi meiden,

Weten jullie of je DHA (visolie) kan overdoseren?
    Ik zit er aan te denken om Orthica of Solgar zwangerschapsvitamine aan te schaffen en dan nog extra omega 3 van vitaminesperpost. Daar zit een hoge waarde DHA in en dat schijnt weer goed te zijn voor de innesteling.

Wie heeft ervaring met Orthica en/of Solgar? In orthica zit meer vit C en dat blijkt ook weer niet goed te zijn om daar veel van binnen te krijgen voor een eventuele tp..

Weet iemand hier wat van?

Frambozenbladthee ga ik vandaag even voor op pad en ik drink granaatappel van Health People is die ook goed of is Pom beter?

x

14. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Ik heb alleen die van Pom gedronken, volgens mij is dat het meest pure granaatappelsap (op vers na dan). Ik heb wel goede ervaringen met Orthica, maar alleen met probiotica. Ze hebben ook speciale multivitamines voor vrouwen met een kinderwens: Orthica | Prena Fem Misschien is dat iets?

Deel Deze Pagina