36 weken en opeens weer alle energie.

Discussion in 'Zwangerschap' started by bosi333, Jun 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Vanaf 30 weken begon bij mij veel pijn in mijn bekken en krampen ( echt ook weeën af en toe)

Tot 34 weken ging dat wel. Toen met 34 weken werd ik heel erg moe en kon ik bijna niet meer lopen van de pijn in mijn bekken. Ook weer veel krampen en weeën.

Maar 2 dagen geleden kreeg ik ineens weer alle energie. Ik kan weer redelijk goed lopen en ik heb overal weer zin in. Geen krampen t cetera...

Ook heb ik erg veel zin om alles schoon te maken, weg te gooien en alles voor de baby in orde te maken.

Zou ik nou eerder gaan bevallen? Dat zeggen ze toch altijd dat je vlak voor de bevalling juist weer alle energie krijgt?

Iemand dit ook?

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    mag ik wat van je lenen??? ik heb juist sinds een week helemaal niet veel energie meer. en wat betreft dat dat iets zegt over wel of niet snel gaan bevallen dat denk ik niet.....bij mijn zoontje was ik uitgeput voordat ik ging bevallen (de vk had me gewoon te het uiterste laten gaan)

3. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Bo, wat fijn dat het weer beter gaat! Hopelijk mag je gauw bevallen meid!

4. linda81

linda81 Fanatiek lid

May 7, 2007
    1,407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Nou,ik wil ook wel wat energie van je!!
    Ik kan bijna niet meer..Helaas last van zwangerschapsmigraine dus dat valt niet mee.....

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb ook krampen vanaf de 30 weken. Nu nog steeds zo af en toe (of dat weeën zijn weet ik niet) maar wel behoorlijk pijnlijk. Hij is wel al helemaal ingedaald dus weet niet of het daar aan ligt maar hoop iig da ik ook weer een hoop energie krijg met 36 weken ;)
    lijkt me heerlijk

6. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik heb eigenlijk bij allebei ze zwangerschappen energie in overvloed gehad (en nu nog steeds natuurlijk), maar bij de eerste ben ik helaas niet eerder bevallen ;), en beviel ik met 40.3 weken.
    Hier loop ik al vanaf 28 weken constant het huis te poetsen, kasten leeg te ruimen, het o zo bekende nesteldrang :D. Ik ben een thuisblijfmama maar ik heb altijd tijd en handen tekort zoveel dat ik doe op een dag, en dan ook nog voor een kleine meid zorgen. druk druk druk.
    Geniet ermaar van dat je weer energie hebt, dat lijkt me beter dan futloos de laatste weken afwachten.

7. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Ik had met mijn dochter ineens ook heel veel energie. Koekjes bakken, winkelen (lees waggelen), fietsen (hoor mijn buurvrouw nog roepen; hoe doe je dat? ;)). En ben bevallen met 37 weken.. maar jah denk wel dat het per vrouw verschilt. En in feite bepaald de babe wanneer hij/zij ready is ;)

8. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Had het bij de vorige ook en helaas gewoon bevallen met 40 wk 2dg.
    Zit nu op die energyboost te wachten...

9. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Lekker toch! Ik zou me niet bezig houden met wel of niet eerder bevallen, maar er gewoon lekker van genieten, dan vliegen die laatste weekjes wel om!
    bij mij verschilt het per dag, de ene keer een vaatdoek, de andere keer een stuiterbal :D

Share This Page