Hallo allemaal, Heeft er iemand ervaring met Suprimal? Ik was super misselijk en kon niks. Nu slik ik dat en de klachten zijn er zeker nog wel, maar wel stuk minder. Ik ben aan de ene kant super blij, maar aan de andere kant onwijs bang dat het mis is. Ik ben pas 6.5 weken zwanger. Het kan toch niet zomaar ineens weg zijn? Groetjes van Bodille
Ik hen suprimal geslikt maar deed weinig. Maar had ook last van extreem veel overgeven en misselijkheid. Heb 3 soorten medicatie geprobeerd die allemaal niet hielpen. Maar je hoort vaak dat het bij vrouwen wel werkt of scherpe kantjes er vanaf haalt. Dus als het bij je lijkt te werken is dat fijn! En klachten komen en gaan vaak, daar word je inderdaad onzeker van..
Ah zo vervelend. Hoe ver ben je? Ik had het tijdens mijn eerste zwangerschap tm de 5e maand, maar wel een stuk minder dan nu. Kan jij nog iets doen?
Bij mij werkte het ook! Was helemaal verbaasd, aangezien de vorige zwangerschap een HG zwangerschap was dus verwachtte er niet teveel van.. Maar voor deze keer was dit voldoende om er een beetje oke doorheen te komen
Bij mij werkte het bij zwangerschap van 2e niet, merkte geen enkel verschil. Bij de 3e werkte het een beetje, het haalde de ergste randjes er van af en maakte dat ik minder hoefde over te geven (HG). Gestart met 5 weken. Met 9 weken spuugde ik er finaal doorheen en toen primperan. Dat deed ook maar een beetje, maar daarmee heb ik wel uitdroging (en dus ziekenhuisopnames) kunnen voorkomen...