Bij ons worden de lootjes alweer getrokken en heb ik een lijstje nodig. Ik zoek leuke cadeaus van circa 5 euro welke ik kan gebruiken voor de baby uitzet. Ik heb er nu een romper van de Hema op de lijst staan. En wat badschuim voor mezelf Ben benieuwd waar jullie mee komen.
Speentje Rammelaar Knuffeltje Knisperboekjes/gewone boekjes. Spenenketting Badcape Hydrofiel washandjes Spuugdoekjes
Jou naam staat toch op het lijstje en niet die van je baby? - sokjes (die van bambino kruidvat schijnen goed te zijn) -knuffel of bijtring oid. succes en alvast veel uit pak plezier!
Dingen die ik vorig jaar heb gevraagd. Spuugdoeken Slabbers Nagelknipper, nagelschaartje Haarborstel Flessenborstel Badcape Hydrofielen Washandjes Speentje Rammelaar
De hema stretch rompertjes Voor jezelf lekkere doucheschuim Bij de action van die vochtige washandjes ( gebruik ik bij flinke poepluiers of een snelle opfrisbeurt) Leuk mandje voor op je commode Bijtspeelgoed Bambinosokjes ( behalve als je uk heeel klein is,zijn dit de enige die blijven zitten,heb zelf ook stoere sokjes gehad van bijv v&d, na wassen floepen ze steeds af) Lekkere creme voor jezelf ( tube zwitsalcreme, likje voor op t gezicht van mn zoon en de rest smeer ik op mn eigen gezicht,heerlijk!) Ikea heeft fijn speelgoed,bijv ronde rammelaar in de vorm van een groene regenworm, 2 euro! Slabbetjes
Bedankt voor de leuke tips. Inderdaad mijn naam staat op het lijstje. Maar ik denk dat ik toch meer van de baby spullen zal genieten dan de kleine zelf Die maakt het niets uit of het wit, roze of groen zal zijn zolang ze het maar warm met een goedgevulde buik heeft en natuurlijk droge billetjes. Mijn lijst is nu aangevuld met Sokjes van kruidvat Slofjes Baby boekje (knisper of voor in bad) Hydrofiele washandjes met print/ kleur Hydrofiele luiers met print/ kleur.
Misschien ook leuk voor jezelf Het tijdschrift zwanger of jij en je kinderen Lekkere creme voor je gezicht of voor je buik Masker voor je gezicht Voor de kleine Sudocreme of bepathene Tutdoekje met labeltjes Haarlotion van zwitzal Geurbuideltjes van bijv zwitzal voor in de kledingkast te leggen