Suprise eggs!

Discussie in 'De lounge' gestart door 24Mandy24, 28 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Mijn dochter is echt gek op die youtube filmpjes! Maar wie weet waar ik die leuke eieren kan kopen ? Die choco eieren heeft ze al een hoop verschillende gehad maar die doosjes met 4 of die aparte van plastic? Van google word ik ook niet wijzer help!:D

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Oooh hier kunnen ze daar ook uren naar kijken, so weird. Net als die playdough filmpjes haha

3. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ohhh haha die ja haha! Ook niet aan te komen trouwens!

4. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Ik dacht al dat het aan mijn kind lag. Hier ook play doh filmpjes en filmpjes waar ze speelgoed uittesten. Zo maf eigenlijk... volwassenen die verhaaltjes van Paw Patrol zitten te spelen. Je moet maar wat te doen hebben...

Is er trouwens een app voor android waarmee je wel youtube filmpjes kunt kijken maar waar je filters op kunt instellen? Onze zoon heeft met de kerst van oma een Kurio tablet gekregen en ik wil eigenlijk dat hij wel Youtube kan kijken maar wel dat ik kan instellen wat wel/niet voorbij mag komen... Zou wel zo makkelijk zijn. Ik vind het niet erg om samen met hem te kijken maar vind het lullig om het ding uit zijn handen te trekken op het moment dat ik bijvoorbeeld even met zijn zusje bezig moet zijn.

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hahahah hier net zo!

6. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Hier is m'n oudste ook gek op die filmpjes.

7. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Hahha ja ik vond mijn zoon ook al vreemd met die play doh en surprise eieren... Gelukkig is het dus "normaal" :p

Kruidvat heeft af en toe wel thema eieren, cars of dora...

8. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    hehehe hier ook 1. hij kijkt ook graag van die filmpjes waarin scenes worden na gespeeld uit bvb cars etcetc

bij intertoys hebben ze verschillende soorten.

9. penseel

penseel Niet meer actief

Hier ook een fan.

10. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.049
    2.553
    113
    Limburg
    Haha mijn zoontje kijkt die filmpjes ook graag, had hem al bijna voor gek verklaard :p
    Overigens komt hij altijd uit op engelse filmpjes en soms zelfs russisch (wel kinderfilmpjes, alfabet ofzo) waardoor hij kleuren al in het engels kan benoemen;)

Antwoord op je vraag heb ik.trouwens niet, geen idee waar je die dingen kan kopen.

11. Ava2011

Ava2011 Lid

8 dec 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig, mijn kind is niet de enige met deze afwijking!!
    Filmpjes waarin ze kinder eieren uitpakken, met klei bezig zijn en allerlei andere soorten onzin vindt ze prachtig... (Mama ik wil reclame kijken..) Gelukkig ook wel fan van Dora, Nijn enz....

12. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ja mijn zoon vind die filmpjes ook ge-wel-dig
    en inderdaad hier ook die russische filmpjes :)

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik ben nu wel benieuwd welke filmpjes jullie bedoelen, hebben jullie een link?

14. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Hahaha ik dacht dus echt serieus dat mijn dochter zo n beetje de enige was die deze filmpjes helemaal geweldig vind maar er zijn dus meer kindjes wat grappig. Geen idee waar je deze kunt halen heel veel ook in het buitenland denk ik we waren afgelopen jaar in griekenland op vakantie en daar hebben ze ook andere suprise eggs dan hier

15. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Hahhaha mijn dochter kan er ook zo geconcentreerd naar kijken!

Dat filmpje waar de vrouw met lange nagels eitjes uitpakt waar klei omheen zit haha

16. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Mijn dochter komt ook vaak uit bij filmpjes over een spel met een babymeisje, ik zou bijna dat spelletje voor d'r op de computer zetten.

Ze vind ook het tellen in het Engels erg leuk, en Wheels of the bus liedjes.

17. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha hier ook zo'n maf kind :) Mama eieren kijken! Roept ze dan haha.
    Ze heeft laatst eieren gekregen ik geloof van de c1000 met een speelgoedje erin, nu doet ze het zelf :)

18. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.049
    2.553
    113
    Limburg
    Is dat niet baby Hazel? (of zoiets) daar kan mijn zoon ook lang naar kijken. Of dat ik opeens hoor: it's... Baby.....bigmouth!!! Surpriiiiise (dat is dan weer een andere baby)

19. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Haha hier ook hetzelfde. Happy dat ze is :D

20. Fieksels

Fieksels Actief lid

24 aug 2012
    153
    0