Ik wil graag een nieuwe kleur op de muur in onze woonkamer. Ik wil een kleur die goed gecombineerd kan worden met verschillende kleuren zodat ik met de seizoenen wat kan veranderen in assecoires etc. Ik heb nu een soort oudrose kleur en die vind ik nog steeds prachtig maar het veranderd niet mee. Bijvoorbeeld de warme herfstkleuren in de herfst en groen/ rood kerst maar ook pastel in voorjaar. Iemand ideeën? Graag wel met warmte erin. Geen grijs. Andere muren zijn warmer wit.
Wij hebben Early dew in de speelhoek en keuken, ben er erg blij mee! Gister hebben wij een oud kastje met camouflage green van flexa geverfd, vindt het ook een mooie kleur. Staag goed in combi met planten.
Wij veranderen gewoon om de haverklap de boel Nu zit er muisgrijs en petrolblauw op de muur. Op een klein stukje een goud met zwart behang. Zodra ik daar flauw van ben, gooi ik de boel weer om.
Wij hebben de kleur okergoud van Flexa, gecombineerd met een vooral industrieel interieur (hout, zwart en grijs) en koperen accessoires. Een hele warme kleur die niet te fel is en goed combineert met andere kleuren.
Oh daar ben ik wel benieuwd naar! Heb je een foto? Ik vind olijfgroen en camouflage groen ook erg mooi. Staat ook mooi met alles Zelf een krijtverf van kwantum op de muur Ashford & sons misty green.
Okergoud vind ik mooi maar weet niet of ik dat ook mooi vind met pastels. Ga ik wel eens naar kijken is wel heel warm en gezellig. Early Dew vind ik ook mooi maar misschien te koud en twijfel of dat neutraal genoeg is. Paars niet voor de woonkamer vind ik zelf. Zit ook te denken aan meer een aarde kleur/bruintinten. Maar niet te donker. Olijfgroen op zich mooi maar ook niet het hele jaar denk ik. Haha ben kieskeurig denk ik...
Dat mintgroene met hoogglans witte meubels en berkenfineer (die VTwonen-look) is niet bepaald warm, lijkt me. Maar combineren met pastels is ook een hele uitdaging! Ik denk dat je met oudroze dan wel in de goede richting zit, maar dat ben je dus beu... In dit palet zitten wel een paar pasteltinten, maar het blijft toch koel. Bekijk bijlage 550309 Bij warme tinten denk ik meer hier aan, maar dat is weer minder goed te combineren met pastel. Lastig, hoor! Bekijk bijlage 550310
Ik denk dat je okergeel goed kan doen. Is mooi met rood/oranje in de herfst. En denk dat je het met pastelgroen en pastelblauw ook mooi kan combineren. Wij hebben alle muren wit, dat kan ook nog
Painting the past heeft mooie kleuren vind ik. Daar ben ik momenteel zelf naar aan het kijken. Maar wat lastig is het. Ik heb nu twee kleuren, waarvan één lange muur heel donker. Die kleur vind ik nog steeds heel mooi, maar ik zit er over na te denken om een lichtere kleur te kiezen en dan alles in één kleur. Maar welke is de vraag.
Hier een lange muur met een grijze betonlook. Hier staat een oud geverd kaste tegen aan met de tv en een grote gele kast. Zijn allebei lichte pastel tinten. Dan een kort muurtje met zwart/wit stippen behang(kwantum) waar planten staan en een gele vouwlamp bij hangt. Muurtje achter de bank is licht poederroze en hier hangen allemaal witte fotolijstjes aan in verschillende formaten. De bank is antraciet, zo’n grote loungebank van Ikea.