Meiden ik heb een vraagje, Ik heb een nieuw jaarcontract gekregen op m'n werk, per 1 oktober zou die ingaan. Nu moet ik dus vrijdag weer werken, maar moet ik dat wel doen zolang mijn contract nog niet getekend is? Ook qua verzekeringsgedoe enzo? Vorige week moest ik eigenlijk ook al werken, precies op de dag dat mijn nieuwe contract in ging maar toen was ik ziek (geluk bij ongeluk) Kan iemand mij advies geven? Thanxxxxxx
Blijf je gewoon bij dezelfde werkgever werken? Zo ja, dan kun je gewoon gaan werken. Al de verzekeringen lopen gewoon door. Een mondelinge overeenkomst geldt ook als bindend hoor.
Ja ik blijf bij dezelfde werkgever werken. Ik ga straks zowiezo wel even naar PZ bellen om te vragen... Thanx!
Gewoon gaan werken meis , zoals hierboven ook al gezegd werd een mondelinge overeenkomst is ook bindend .. Maar als je het niet vertrouwd gewoon even personeelszaken bellen ... succes
Je kunt gewoon gaan werken, ik had het ook. Mijn contract werd 1 mei omgezet in onbepaalde tijd en ik had het pas binnen begin Juni. Vaak zijn ze op PZ niet zo snel met dat soort dingen....
gewoon te werk gaan, als je in je nieuwe contract zit kan je ze niet zo maar ontslaan.... ik heb het ook gehad, mijn contract liep af op donderdag ging donderdag gewoon te werk en paar dagen later kreeg ik pas mijn nieuwe contract
gewoon gaan werken meis, komt helemaal goed. Sterker nog, ik heb bij mijn huidige werkgever 1 contract gehad, voor 9 maanden, daarna mondeling in vaste dienst gekomen. Dat is net zo bindend als een papier. Gefeliciteerd trouwens! Het is in deze tijd best lastig voor werkgever / werknemer!