Inspiratie gezocht (nieuwe inrichting)

Discussie in 'De lounge' gestart door Nescio, 3 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

We zijn al een tijdje op zoek naar een nieuw bankstel (en daarmee eigenlijk een heel nieuwe inrichting). Ik heb inmiddels zoveel gezien dat ik door de bomen het bos niet meer zie...

Het moeilijkst vind ik dat je niet echt kan inschatten hoe een bank zal staan. Qua smaak ben ik vrij makkelijk denk, ik houd van Scandinavisch, koel en strak. Daar zijn er natuurlijk 10.000en van ;)

Hebben jullie inspiratie? Winkels waar ik nog niet aan heb gedacht? Leuke (interieur)websites? Ik ben niet zo creatief en kan me gewoon moeilijk voorstellen wat mooi zal staan in ons huis. Ik let nu vooral op stof, comfort en natuurlijk de grootte.

2. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.839
    5.571
    113
    Bekend met westwing? Dat is de site waar de stellen in House Rules de meubels bestellen.
    Kun je ook kijken naar verschillende “looks”

Nescio vindt dit leuk.
  3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Verrassend leuke meubels hebben ze bij Karwei. Ook goed betaalbaar.

Nescio vindt dit leuk.
  4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Heb je geen leuke en betaalbare stylist in je vriendenkring of Facebook lijst?

Ik heb net 2 kinderslaapkamers, mijn eigen slaapkamer en de logeerkamer + styling van 2 badkamers laten doen voor €5000. Verf, behang, alles!

5. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Het is natuurlijk erg smaakgevoelig maar ik heb dus net een nieuwe cognackleurige bank. Van suède, een 4 zits met chaise lounge. Gekocht bij Montel, daar hebben ze erg veel keuze.

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Bedankt, ga meteen eens kijken.

Ik word gewoon niet zo blij van al die meubelboulevards in het weekend.. er is zoooveel en op een gegeven moment weet ik het gewoon niet meer.

@Champetter helaas niet. Wel een goede deal!

7. Pompoen

Pompoen Actief lid

25 okt 2015
    446
    121
    43
    Wij hebben recent een nieuwe bank gekocht bij montèl. Tevens een kleed en luie stoel daar gekocht. Veel keus daar! Als je kan, ga naar Utrecht. Daar hebben ze van alles wat ze aanbieden ook iets staan.

Deel Deze Pagina