We zijn al een tijdje op zoek naar een nieuw bankstel (en daarmee eigenlijk een heel nieuwe inrichting). Ik heb inmiddels zoveel gezien dat ik door de bomen het bos niet meer zie... Het moeilijkst vind ik dat je niet echt kan inschatten hoe een bank zal staan. Qua smaak ben ik vrij makkelijk denk, ik houd van Scandinavisch, koel en strak. Daar zijn er natuurlijk 10.000en van Hebben jullie inspiratie? Winkels waar ik nog niet aan heb gedacht? Leuke (interieur)websites? Ik ben niet zo creatief en kan me gewoon moeilijk voorstellen wat mooi zal staan in ons huis. Ik let nu vooral op stof, comfort en natuurlijk de grootte.
Bekend met westwing? Dat is de site waar de stellen in House Rules de meubels bestellen. Kun je ook kijken naar verschillende “looks”
Heb je geen leuke en betaalbare stylist in je vriendenkring of Facebook lijst? Ik heb net 2 kinderslaapkamers, mijn eigen slaapkamer en de logeerkamer + styling van 2 badkamers laten doen voor €5000. Verf, behang, alles!
Het is natuurlijk erg smaakgevoelig maar ik heb dus net een nieuwe cognackleurige bank. Van suède, een 4 zits met chaise lounge. Gekocht bij Montel, daar hebben ze erg veel keuze.
Bedankt, ga meteen eens kijken. Ik word gewoon niet zo blij van al die meubelboulevards in het weekend.. er is zoooveel en op een gegeven moment weet ik het gewoon niet meer. @Champetter helaas niet. Wel een goede deal!
Wij hebben recent een nieuwe bank gekocht bij montèl. Tevens een kleed en luie stoel daar gekocht. Veel keus daar! Als je kan, ga naar Utrecht. Daar hebben ze van alles wat ze aanbieden ook iets staan.