Manlief is zaterdag jarig, hij viert dit nooit maar ik vind dat hij toch een keer een groot feest verdient. Dus ben snel bezig met een feestje te organiseren. Heb net ff snel een nummer van een vriend gepikt en die een sms gestuurd om zoveel mogelijk mensen voor zaterdag uit te nodigen. En of hij hem zaterdag met een smoesje ergens heen kon lokken. Nu moet ik me nog bedenken waar ik de gebak enz ga bewaren anders ben ik bang dat hij erachter komt. Hebben jullie nog leuke ideeën voor een supriseparty?
Oohh dat is zooo leuk! Ik heb het vorig jaar ook gedaan, ook binnen een week besloten en georganiseerd. Ik stond versteld hoeveel mensen toch nog konden komen, echt super! Ik heb de organisatie (taart, drank en mensen enz) stiekem gedaan, maar op de dag zelf heb ik gewoon alles klaargemaakt waar hij bij was; wij hadden namelijk op de dag van zijn feestje al eerder met 2 vriendenstellen afgesproken dat we sinterklaas zouden vieren samen. Dus hij was in de veronderstelling dat er 4 mensen en 4 kinderen zouden komen en ik daarvoor bezig was. HIj vond wel dat ik heel veel hapjes aan het klaarmaken was, en ik maar zeggen "we gaan heeeeel lang doorfeesten!". Hij is toen ook door een vriend weggelokt met de smoes dat er iets in zijn huis verschoven moest worden, hahahaha en toen hij terugkwam zat het huis vol met 30 mensen ipv 4! Maar ik zou de inkopen (taart etc) gewoon bij een vriendin of bij familie, of desnoods de buren opslaan. De hapjes kan je daar ook klaarmaken (zeg je dat je een dagje naar je vriendin of moeder ofzo gaat). Veel plezier, alleen de organisatie al is superleuk om te doen!