Alleen naar de sauna?

Discussie in 'De lounge' gestart door kirst78, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Morgen heb ik een dagje helemaal voor mezelf. De kindjes gaan naar de oppas en ik wil die dag helemaal tot rust komen en echt dingen doen waar ik zin in heb. Nu bedacht ik me om naar de auna te gaan, alleen ik vind het wel een grote stap om helemaal alleen te gaan. Wie gaat er weleens alleen? Ik ben benieuwd. Misschien dat iemand anders ook iets leuks weet om te doen. Ik hoor het graag!

2. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    ben nog nooit alleen geweest maar zie vaak wel veel vrouwen die alleen zijn. Persoonlijk had ik het wel gedaan, heerlijk boekje mee!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ga weleens alleen naar de sauna, echt heerlijk! aanspraak heb je toch wel en met een boek erbij is het juist lekker om even alleen te gaan!

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Toevallig...ik heb volgende week ook eindelijk eens een dagje helemaal voor mij alleen, en ik zat er ook aan te denken om alleen naar de sauna te gaan. Maar ik vind het een beetje eng, stom eigenlijk. Anders ga ik wel gewoon stadten en ergens uitgebreid lunchen :p

5. Marieke1983

haha maf, ik durf juist nooit zo goed alleen ergens uitgebreid te gaan eten :)

6. bellybuttonblue

3 okt 2009
    36
    0
    0
    Rechtenstudente, mama
    Gld, NL
    Ik zou het zelf niet durven maar vind het niet raar...zie vaker vrouwen alleen.

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Als ik er met mijn vriend heenga, gaan we ook soms even ieder onze eigen weg. Alleen maar toch samen.

Ik denk niet dat je op zult vallen als 'alleengaande'.

8. Trees

Trees Niet meer actief

Ik zou het gewoon doen. Waarom niet? En inderdaad een fijn boekje mee en héérlijk ontspannen. Ik denk dat je het eerste kwartiertje misschien wat ongemakkelijk voelt, maar dat het snel went.

Ik ben zelf nog nooit alleen naar de sauna geweest, maar wel alleen op vakantie, uit eten etc. en dat waren de momenten dat ik nooit alleen was!

9. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ik zou het wel durven maar ik vind de sauna ook zo gezellig om juist samen te gaan, om samen te genieten . Maar alleen... is ook wel heel rustgevend denk ik.

10. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Elke maand ga ik een dagje alleen naar de sauna. Ik vind het heeeerlijk! Geen gezeur aan mijn hoofd, geen vragen, verhalen, moeten praten, echt alleen maar relaxen! Ik heb dat gewoon nodig om even weer op te laden.

De eerste keer vond ik het doodeng, maar heb het toch gedaan en nu wil ik het erin houden elke maand. Je hebt sowieso wel aanspraak als je dat wilt en wil je dat niet, dan kun je je helemaal afzonderen van de buiten wereld. Het hangt er natuurlijk ook vanaf waar je heengaat. Een sauna in een dorpje is vaak wat meer voor de gezelligheid. Iedereen praat er met iedereen (tenminste hier) en in een grotere sauna is het toch meer ieder voor zich.

Als je het lekker vindt en je wilt het en je kan er goed van ontspannen, dan zou ik het als ik jou was gewoon lekker alleen naar de sauna gaan. Je wordt niet nagekeken ofzo hoor! Er zijn zoveel mensen die alleen heen gaan....

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik ben één keer alleen gegaan (omdat de griet waar ik mee had afgesproken niet op kwam dagen en haar telefoon niet opnam). Ik heb het toch best naar mijn zin gehad. Moet je wel weten naar wat voor sauna je gaat. Als er rare mensen rondlopen, zou ik me niet op mijn gemak voelen in mijn eentje.

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    lekker joh! Gewoon doen!

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Geniet ervan zou ik zeggen! Lekker je momentje pakken, niemand die daar oplet of je alleen bent ...

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Lekker gaan hoor, heerlijk!!

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Juist alleen in de sauna kan je echt tot rust komen, wat ik al eerder las, niemand waar je mee moet praten, niemand die "verplicht" gezellig wil doen. Gewoon doen waar je zelf zin in hebt, en geen verplichtingen...

hmm zou het ook echt een keer moeten gaan inplannen zo'n avondje. (is ook goed voor mij).

16. pleasure

pleasure Lid

14 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    zeg......... haha........ door alle ellende waar ik in zit
    oke ander topic heb ik zo de behoefte om een dagje naar sauna te gaan maar ik lees op internet dat dta onverstandig is aangezien ik 7 weken zwanger ben.

wat weten jullie er van?

17. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    De eerste 3 maanden is het beter van niet. Waarom precies weet ik niet meer, maar ik geloof door de kans op flauwvallen omdat je bloeddruk lager is dan normaal....Na 3 maanden geen probleem meer.

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Toen ik 3 maanden zwanger was van Madelief ben ik ook gewoon naar de suana gegaan. Het is volgens mij ook afhankelijk of je regelmatig gaat of zo nu en dan. Als je vaker gaat is je lichaam er aangewend. Anders ff overleggen met de vk. Ik ga nog even een nachtje slapen over mijn avontuur voor morgen. Vind het namelijk toch best eng om alleen te gaan. Toch fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Nu zegt mijn gevoel trouwens dat ik gewoon moet gaan. Het is, zoals al gezegd is, even lastig, maar eenmaal er door heen dan is het waarschijnlijk zalig. Nou ik laat wel even weten of ik de "grote" stap zet of niet. In ieder geval bedankt voor jullie reacties.

19. Marieke1983

ik ga heel regelmatig naar de sauna, toen ik zwanger raakte elke week! toch mocht ik van de vlos absoluut niet tot ik 14 weken zwanger was.

20. pleasure

pleasure Lid

14 okt 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok morgen maar ff vragen dus,

wil zo graag haha en ben gewend aan sauna. weet precies wanneer ik er uit moet etc dacht dta het meer met infectie te maken had haha.

wat betreft alleen gaan dat doe ik ook wel hoor maakt me niets uit.
    en idd er is altijd wel wat aanspraak als je dat wilt en wordt helemaal niet raar van op gekeken als je alleen bent.

gewoon lekker genieten en luieren.......

veel plezier gewoon gaan!

Deel Deze Pagina