Dagje weg ~ omgeving Arnhem

Discussie in 'De lounge' gestart door Superano, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Superano

Superano Actief lid

26 aug 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste allemaal,

Morgenochtend moeten wij in Arnhem zijn. Nu willen wij er gelijk een gezinsdag van maken...
    Hebben jullie nog leuke ideeën om in die omgeving te gaan doen?
    Ik kom zelf niet verder dan Burgers Zoo en het OpenluchtMuseum.
    Maar zoiets willen we eigenlijk niet...
    Jullie nog leuke ideeën? We gaan op pad met twee volwassenen en het allerliefste peutertje van ruim 2.

Groetjes, Superano

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.827
    9.336
    113
    Gelderland
    Wandelen in Sonsbeekpark. Daar kun je hertjes kijken als ze er nog staan en wat drinken.
    Er is volgens mij op vrijdag ook een grote markt in de stad en natuurlijk even de winkelstraat door en daarna een kopje koffie op de korenmarkt. Maar dit alles is misschien niet zo leuk met een kleintje erbij. In die leeftijd ben ik nog niet zo thuis, sorry

3. Superano

Superano Actief lid

26 aug 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sonsbeekpark... leuk idee!! Ons dochtertje is wat dat betreft best makkelijk... :)

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik zou ook zeggen sonsbeekpark.

En wil je echt met de kleine ergens naar toe waar die kan spelen dan is misschien chimpie champ in oosterhout wat.
    Of de spelerij in Dieren.

Kwebbel

5. Blaak

Blaak Niet meer actief

Idd sonsbeekpark is leuk om te wandelen met de kids (ken je eikels/beukenootjes enz zoeken). En ja chimpy champ maar das in Oosterhout, das ook erg leuk voor de kids.
    Burgers zoo is ook leuk hoor :p ik ga er heen als het een beetj emooi weer blijft/is met de kids. Heb een jaarkaart :)

Deel Deze Pagina