wij hebben altijd op de camping gestaan in molenschot. We gingen dan in de zomer zwemmen in surae nu dacht k misschien leuk als het weer een keertje mooi weer is. Dus k ging googelen en kwam er achter dat het dicht is. Zijn er hier meer mensen die er wel eens geweest zijn? Het is een natuurplas voor de mensen die niet weten wat het is. X x x
ja, ik ken het. Het is al een tijdje dicht geloof ik hoor.... Wij gingen er vroeger zelf weleens heen en ook met een kinderfeestje ben ik er weleens geweest. Leuke plas, met daarbij nog midgetgolf en waterfiets-verhuur (op een ander watertje) . Kijk: De-ik-mis-Surae-hyve! - Hyves.nl Ik vind nu overigens dat het sinds 2005 al gesloten is.
Hoi, Ik woon in de buurt van Surae en het is al een tijdje dicht hoor. Er is nog wel water (twee plassen) maar er staat een bord dat je er niet mag zwemmen. Ik geloof dat het water niet veilig is. Jammer hè!
Ik woon er heel vlakbij. Hij is idd al een aantal jaar gesloten. Er lopen nu Schotse Hooglanders rond in het natuurgebied. Niet ver van Surae vandaan ligt een buiten zwemparadijs: de Warande, in Oosterhout. Die hebben verschillende buitenzwembaden met glijbanen enz. Is pas helemaal verbouwd en ziet er echt heel leuk uit. Misschien dat dat iets is?
goede tip ook inderdaad. En anders heb je ook nog De Kurenpolder in Hank, ook helemaal opgeknapt de laatste jaren.
Ik woon er ook in de buurt. En je mag er nog wel komen maar niet meer zwemmen nee. Wel met honden en paarden enzo. Gek eigenlijk je kent elkaar niet maar toch wonen sommige heel dichtbij
hai hai ik ben er echt al jaren niet meer geweest, dus vandaar dat het voor mij een schok was vond het altijd geweldig. dus dacht nu met de kleine erggg leuk. ik hb me altijdafgevraagd of er nou vissn zwommen of niet? welleuk zeg dat er meerdere zijn die het kennen. xxx
Ja er zwommen echt vissen daar, mijn neef heeft daar ooit eens een vis uit het water gehaald! Ben daarna nooit meer in dat water gegaan. Ben als de dood voor vissen (al zullen ze banger zijn voor mij waarscheinlijk)
hhahahaha nou daar gaat mijn illusie hahahahaha ik dacht dus ook dat er niks zwom ik ga juist de zee niet in omdat er een kans is dat er vissen zwemen hahahahah ik ben ook als de dood.